Pages

Monday, April 14, 2008

多多唔拘

對女人來說, 有些東西是越多越好的:

1. 黑色皮鞋, 不同高度的鞋踭也需要: 一寸的, 兩寸的, 三寸的, 幾多對都沒問題. 包括不同質地的. (又是時候添置一兩對黑皮鞋了!)

2. 黑色西褲 - 上班不多穿裙, 五天裡起碼有兩天會穿黑色西褲. 對, 有時我也頗沉悶的.

3. Handcream - 最好家裡一支, 公司一兩支... 手袋又一支.

4. 當然仲有就係無限青春啦!

(其餘嘅我都知道大家會講: 錢, 錢, 同埋都係錢)

15 comments:

Anonymous said...

還以為你會說是愛人的愛。

Anonymous said...

uncle ray: 真愛一個都夠啦吓嘛???

虎茶 said...

黑色鞋, 不同款式, 不同質地, 不同高度 < 係呀係呀.... 我都係呀.... 買極都唔夠咁架

mad dog said...

虎茶: 不過合心水又合價錢又唔易搵喎.

Anonymous said...

真愛當然只要一個,我指是那個真愛比好多好多的愛給你,越多越好q。

Anonymous said...

uncle ray: 咁當然好啦! 不過人犯賤, 太多又唔識珍惜. :)

愛美 said...

我都有...

黑色尖頭鞋, 半寸踭, 皮, 漆皮, 絲絨, 一鞋櫃都是, 還是繼續買

黑色西褲 - 買極唔係覺得唔夠

Handcream - 呢個夠晒啦, 仲有十幾支存貨, 起碼夠成年

mad dog said...

愛美: 咁多handcream, 好多年都用唔哂架噃! :)

愛美 said...

我其實自己無買的, 全部都係聖誕禮物 ^^

Anonymous said...

I am a black shoes lover too!

I also wearing black suit pants to work few days a week. haha

Anonymous said...

echo: 唔洗諗一大輪嘛, 上身就易揀.

c.r said...

女人還要有好多老友。

又,我也是handcream狂人,家中好多支,公司有2支。

mad dog said...

cr: 係, 男人點都唔夠女人多好朋友. 呢個係我地嘅assets. :)

Anonymous said...

and it could match with anything!. Easy and quick!

Anonymous said...

我要無限青春呀唔該~