Pages

Sunday, April 13, 2008

日記

神未曾應許天色常藍 ~ God hath not promised skies always blue ~ 今日不斷在腦裡出現.

喪禮是為在生的人, 昨晚哭了許久. 去的目的本是去安慰人, 原來其實自己很需要去grieve.

今日心情依然沉重, 不過一看到男bloggers們玩接力"假如我是女人"立刻笑了出來! 多謝大家的攪笑文章!

是晚再看"
牯嶺街少年殺人事件"(1992年第一次入HKIFF看, 今晚2008第二次看) 感覺不一樣... 尤其是自己的心智及各樣... 不過很氣憤, 右邊有人吃花生(前後廿多粒左右, 有聲有味 ~ 被我鬧啦當然!), 左邊有人周身癢... 每次抓廿吓左右, 亦有聲音發出, 包括其右手肘, 頸, 頭, 腰... 有蝨嗎?!

點對付食花生觀眾 ~ "你食花生去戲院食, 你食咗成場!" 十分鐘後, 她竟然企圖再食!!!!

是日令人會心微笑的一樣東西 ~ Giant Goldfish Grahams朱古力餅! 好好笑! 大大隻魚餅, CitySuper有售
($18.5一盒五包, 每包兩塊)

13 comments:

Anonymous said...

笑番咪好囉!

下次再想笑,即管開聲!

mad dog said...

五: thanks!

Anonymous said...

嘩~好cutie嘅魚~
唔食見到心情都即刻好哂添~
:D

Anonymous said...

咁你食左有無開心d ?

:)

aulina said...

我好鍾意條魚呀!!!(魚仔餅是我家的staples,不過一直都是cheez味的)

Anonymous said...

cr: 係呀, 都幾好食添!

aulina: 好得意架!

Anonymous said...

都說在別人的事上流自己的淚。哭完有沒有輕鬆了?

"你食花生去戲院食, 你食咗成場!" 哈哈。其實有時在戲院吃爆谷都怕影響人。不過通常都是跟小朋友一起看電影才會吃爆谷,那大概也不會很影響人吧?

mad dog said...

閒趣: "在別人的事上流自己的淚" 非常對. 不過其實翌日再去, 下午同夜晚都仍然好唔開心...
戲院食嘢我覺得無計, 因為有嘢食買, 又係戲院傳統, 多年嚟好難要求人地食嘢... 不過電影節喎, 果度係科學館演講廳, 無諗過會有人食花生囉... 擺明唔係肚餓食肚啦, 仲食唔停!

Anonymous said...

Haha, 幸好沒有捽腳趾了。

Anonymous said...

sorry, forget to put my name on...

Anonymous said...

uncle ray: 你指坐我隔離果位? 哈, 起身鬧佢架我會!

Anonymous said...

魚魚餅我見到吉豬島超市有特價,$20兩pack

mad dog said...

kitb: 嘩咁平!