Pages

Thursday, April 17, 2008

銀色

農曆年後第一對買的鞋是那對銀色Converse(一百周年特別版系列). 沒想到本想買對黑色鞋上班, 最後又是買了一對銀色.

是意大利Fabio Rusconi的. 現在要買$2000以下的意大利鞋談何容易. 多個月沒有去京士頓街那間I.T看鞋. 上一次去是大減價, 千多元的鞋有很多. 是晚去逛, 都是新貨. 大部份都是三千多元的, 實在嚇了一跳. Lane Crawford的也不是大部份都這麼昂貴啊.

其實前晚去了Sole Town想找對便宜的... 可是只有兩對黑色平底鞋合心水, 一對沒有我的碼, 另一對, 試穿都腳痛... 無計.

買不到黑色, 銀色也好, 夠百搭, 只不過沒想過今年連續買了兩對鞋都是銀色吧.

10 comments:

Karelian said...

I.T.鞋又貴又唔好著既,去Lanecrawford揀算啦~不過都都未試過係Lanecrawford買到啱心水的鞋。

mad dog said...

唔係呀, 京士頓街I.T啲鞋算係咁, 要慢慢揀囉. 近年來都好少會買到著到腳痛嘅鞋. 以前對超舒服Helmut Lang都係果間I.T買. 基本上所有皮鞋都唔係LC就呢間I.T買架啦. 偶然先會試其他地方如Zstampz.

mad dog said...

karelian: LC又唔啱, I.T又唔啱... 咁你邊度買到鞋? Prada定Jimmy Choo? :P

Karelian said...

hahahaha..我就係俾咗幾次機會給I.T.,所以新一季都無諗住買佢lu, 我對鞋無咩特別要求,邊著得起咁貴呀,都無人欣賞.但一定要舒服lor..個人又開始老了, 所以都唔敢著high heels la,怕對腰骨唔好呀~ 我諗住去日本時搵下有無好野..:)

mad dog said...

karelian: 日本又係好貴, 睇得上眼嘅都貴, 平嘅就我國出產啦... :(

Karelian said...

咁又係,我係日本都見過得個款但質料痳痳的鞋~其實我看中本地設計師Ruby Li品牌的鞋,簡簡單單而且係羊仔皮咁款,好舒服..

愛美 said...

農曆年後, 第一對買的也是銀色鞋是

第二對是金色的, 好靚的!!!

Anonymous said...

karelian: ruby li, 邊度有得買?

愛美: 金色, 哈, 一世人著過一次. :)

Anonymous said...

Flat B, 1/F, Vienna Mansion,
55 Paterson Street, Causeway Bay,
Hong Kong,
Tel: 2002 9309
雖然有人話以本地設計師來說, 佢定既價偏高, 但d料又唔差個cutting又好啱身,所以我好鐘意. 不過唔知佢d style啱唔啱你d Executive囉~因為都幾花巧下.

mad dog said...

karelian: thanks! 我唔executive架, 不過太花巧就未必啱就真. 得閒去望望先.