Pages

Tuesday, February 12, 2008

懶人又出動

懶人又出動... 又嚟集結一下近來喺twitter上嘅"廢up"... 你都咪話, twitter都幾緊要, 有一兩日down 咗, 幾鬼唔慣, 忽然唔知去邊度"廢up":

A friend is someone who understands your past, believes in your future, and accepts you just the way you are (anonymous)

A true friend is someone who thinks that you are a good egg even though he knows that you are slightly cracked. ~ Bernard Meltzer

阿媽好唔聽話. 星期六晚陪佢去XXX睇門診, 見琴日開始無事(星期六嘔四次), 提佢今日好去阿叔度睇睇, 佢話呢兩日都唔得閒, 吹漲!

i feel bad cos' i yelled at my mum tonite...

坐地鐵好勞累... 好彩平日唔洗坐咁耐車返工, 唔係命都短好多年開始了的東西不懂怎樣繼續下去... 然後偶然行多一丁步, 即使仍不知去向, 但也有點釋懷

越來越覺得自己似老豆... 好似佢咁惡... 佢唔響度, 我響屋企嘅角色就變咗係佢... 好Q惡... 家姐頭先打嚟, 叫我唔好再話阿媽... 乜我真係咁鬼惡?...

宜家最好係三五知己坐低食件cake嗲番幾粒鐘...好想搵人傾偈, 但想搵嘅人offline了... :(

想搵嘅人offline... 另一個蒲頭一開聲就講衰嘢... sigh

又發現世界真係細到得人驚... 其實只係自己一直無去求證, 一去check... 嚇Q死...

Mad Money電影宣傳, 竟然三個女主角: Diane Keaton, Katie Holmes, Queen L 一齊去Nasdaq 敲鐘!今個星期食咗兩次燉蘋果, 真係無哂咳. 個個同事都問點燉

今晚做咗一陣失蹤少女... :P

終於試過freshness burger, 無triple o咁好食. 個肉桂奶茶好怪... 鍾意cinnamon都頂唔住

內地讀者叫我放隻as it is in heaven OST上blog等佢可以download!

又患上星期一唔願做嘢症...

我竟然被納入為swimmers! wow... 好大隻高帽!宜家每一個月就聽到1.5個患cancer嘅case...

風風雨雨威尼斯... 好靚

華富村風水好 ~ 好多人都咁講. 小學好多同學屋企就係華富村搬去薄扶林花園再搬大屋跟住富富貴貴移民去...

嘩, 仇家竟厚面皮到send message俾我! 睬佢都傻! 當我低B呀宜家?!??!?!?!?

有無人會add個仇家上fb?

反咗面八年一個fb當無事?!??!?!

有時覺得我原諒人嘅量度可以大得驚人... 有少少"算啦, add你啦"嘅諗法添...

泰國同馬來西亞混血都up得出, 咁我係南海同日本同窩打老道混血兒添呀! (睇緊一個tv program)

又為咗令我覺得人生有意義, 一陣去Soho行吓, 食個lunch, shopping一吓先!Little deeds of kindness, little words of love, make our earth an eden, like the heaven above. ~ Julia A. Fletcher Carney

如果宜家有人俾1 mil cash我, 當然下個月就去歐洲玩兩個星期啦! 仲要勁買衫鞋袋! 或者快啲供埋幢樓or買多層...

其實今日食brunch後見到個中學師妹, 根本唔識佢, 無拿拿同我打招呼, 仲好似好熟咁... 呆一呆...

好似個個明星忽然死亡, 之前演嘅角色都邪邪地... 哥哥, 李國豪, 李恩宙, Ledger: Joker

其實我嘅工作有時都幾有趣吖, 攝影同事都唔知幾羨慕...

得不到的從來矜貴 身處劣勢如何不攻心計 (from某歌)

他日無咗份工嘅話, 可唔可以靠freelance為生呢??

買咗個靚仔皮套俾我隻靚靚ipod touch... 都唔知幾英!

西餐嘅雞, 除咗KFC同salad外, 點都唔夠中式好食. 淨係炸子雞, 鹽焗雞, 白切雞等等都殺哂!大部份人都覺得best friends in life: motivate you to reach your goals. 我就揀bring you soup when you are sick

於是妳的愛情, 我在對面 (橘子)

老麥個椒財板燒牛肉飽好好味!!!

頭先見啲雨, 好似雪咁, 有少少Private Fears in Public Places嘅感覺, 巴黎漫天飛雪...

頭先十二點半起身, 以為要返工: 大鑊! 12:30pm?!?!?!?! 點算? 打番去話有事遲少少返? 抑或call in sick??? 落咗床兩吓再諗諗琴晚做過乜先醒起, thanks God it's Saturday!!!

微醉

我飲完酒就好易講錯嘢... 特別係真心話... 亦偶然會有drunk dialing嘅異常行為出現... but not this nite...

又收到Starbucks survey免費贈飲單! 第三次! 今日果然係happy monday! 忙都忙得開心! :)

好多人都同我睇法一樣: love is an act of endless forgiveness

咁多間銀行, 我最冧AE... sales打親嚟我都好有耐性同佢傾. 公司形象好, service掂. 不過我無咁多cash可以幫襯到佢

February is the month of love...今日好似癲咗一樣... 樣樣忙... 公私都忙... 點呀??? if this "miracle" works, it will be a turning point for me today!!!

因為人生好似過咗一半, 我唔想他日後悔, 有機會完成嘅嘢只得咁少... 希望有機會再創高峰/揭開新一頁

'
Cause I'm the one that loves you lately...

favorite song of the day: The Greatest ~ Cat Power

twitter今日死49次... 悶爆

a friend forwarded this to me: 下半身瘦身法

有一個反目嘅朋友... 睇番佢fb(最後都容許佢add我... ), 再一次覺得, 如果佢個人唔係咁克人憎, 性格咁惡頂, 做佢女朋友應該可以見識好多得意嘢... 不過無計, 人無完美...

Jonathan Rhys Meyers可以迫近Jude Law嘅係, 佢真係唱到歌! 仲好好聽吓!!!

douban有人邀请我加入 幻想 触觉 潜意识 小组... hahah... 得意!

JRM's The Tudors值唔值得買呢??? $350 a set... 上次買咗Elvis Presley都未睇, 又係JRM架.Hallam Foe響美國上名為Mister Foe...

其實有時諗吓, 人生都幾美好

由始至終, 我都係想人人開心啫... 不過, 會錯嗎?


豆瓣有人一句: "十分鐘意你寫的野,支持" 唔, 幾窩心

is it a day for celebration or a day for self reflection?


睇咗The Kite Runner, 好彩無預期咁沉重. 但又不至於好感動.

放工又撞到一個講英文嘅的士司機... 應該第三/四次上佢的士...

No comments: