Pages

Thursday, February 28, 2008

惡老闆

大家遇過最辣的店舖老闆是怎樣的? 類似趕客的那種呢. 相信他們都是"唔志在"的店東兼店舖的業主才可以如此惡死.

想說的是一間位於銅鑼灣利園山道Krispy Kreme鈄對面左近的一間小型芭蕾舞襪及舞衣店. 我從未光顧過, 因為一向只光顧芭蕾舞用品店, 都是樓上舖的, 一般習舞的都會去的那數間店舖. 而這間惡死老闆開的小店, 去買都是因為相信價錢較便宜, 又方便, 營業時間又長.

路過數次去問想買的物品, 都得到惡死對待. 他們是不會讓客人走進店內看的. 你要什麼就站在店舖前問吧, 問多一句都被鬧.

多次了, 每一次我都放棄, 問吓啫, 洗死咩!

今天下午去了公司附近一家芭蕾舞專門店買了數件衣物, 卻忘了要添購芭蕾襪, 於是下課後跑去問, 挑戰這對惡夫婦. 果然厲害!

我: 想問有無Capezio芭蕾襪, 白色或粉紅色?

惡婦在收拾店門外的物品準備關店, 斜視了我一下: 咩?

我: 厚身芭蕾襪, 白色或粉紅色, 有無Capezio?

惡婦: 厚身芭蕾襪就有, 無你講個牌子 (咁即係唔係專門店囉... Capezio都無!)

我: 咁厚身啦, 咩牌子都得 (應該平好多啦)

惡婦對其沒有表情的老公說: 攞對XXXX....

老伯遞了一個包裝細小的白色芭蕾襪給我, 外面寫上日語, 沒有寫size...

我: 啱架啦?

惡婦: 我地唔會拎啲唔啱嘅嘢出嚟俾人嘅!

我: 無, 咁我諗我咁大件驚唔啱啫...

惡婦: 人地啲模特兒嚟買都係咁, 唔啱攞番嚟!

趕客程度有9.9囉! 不過對襪真係抵, $38, 剛試過, 質地又確係幾好...

15 comments:

冬冬 said...

旺角有間“又新玩具”﹐賣Sanrio貨又平又正﹐不過個老闆娘就十年如一日咁好火氣。次次去次次都見佢鬧D客。我都比佢鬧過好多次。。。不過佢D野真係平過出面﹐所以每次都係死死地番去。。 ~_~

aulina said...

惡人多數係貨好 :)

虎茶 said...

冬冬講果間細舖仔係我年青既時候都幫襯過呀. hehehe.... 唯有話呢類舖頭用惡形惡相而令大家記得佢啦. selling point, 最少今日mad dog會講呢間舖. (阿Q精神)

c.r said...

哈哈。見咗好多好惡嘅八婆八公老闆(娘)之後,覺得係佢哋嘅一個marketing strategy嚟嘅。佢哋唔惡,你點同人哋描述間舖啫~

mad dog said...

冬冬: 哈哈! 宜家仲喺度架間嘢?

aulina: 不過連望吓啲貨多一陣嘅機會都無, 如果俾我睇耐啲, 我可以幫襯多幾次嘛.

虎茶: 你鬧唔鬧客架?? :)

cr: 間接幫佢宣傳添... 策略嚟架原來!

Karelian said...

芭蕾舞衫好靚靚, 可惜小時候不知何解母親要我學中國舞~ :(

Anonymous said...

karelian: 我最初都學過中國舞, 後來先學ballet. :)

Anonymous said...

咁寸的店不買算了。

mad dog said...

uncle ray: 但人地又平又正喎啲貨...

虎茶 said...

我一定唔會鬧客. 好注重CS架. 對客發痺氣唔係今時今日既服務態度.
EQ唔好, 做咩都死啦. 唔好講做front line

Anonymous said...

虎茶: :) 唔知有無機會幫襯你呢??? :)

Anonymous said...

零售服務業,態度唔好乜都假,D貨第度都有得買,貴20%買服務態度,值呀。

飲食業又唔同,出品隨時第度無得食,惟有忍。

Anonymous said...

cosmicrays: 睇心情啦, 有時為咗條氣要順, 咪唔鬼去幫襯囉, 食/用品一樣.

admin said...

呢間鋪出名寸,不過看伯伯和嬸嬸的站姿,我懷疑他們是跳舞的:P
之前我買技巧鞋,佢都係講返同一句: "人地啲模特兒嚟買都係咁, 唔啱攞番嚟!"

mad dog said...

maki: hahahh! 竟然係咁! 笑死!