Pages

Wednesday, February 06, 2008

唔見咗嘢時三個人嘅反應

遺失物件: 價值數百元的飲食coupon

阿媽: 唔... 好似有印象... 呢堆嘢度吓嘛... 係咁架, 你越急越搵唔到, 瞓啦. 聽日佢就自己走番出嚟, 通常都係咁架噃. 宜家唔好搵啦...

友人在msn上: sleep la...

給我coupon的人: 真係衰! 早知唔俾你... 真係有無攪錯...

我: 幾錢倒呢呵?...

給我coupon的人: 快啲搵啦!

我: 真係無... :(

給我coupon的人: 你發癲!

*好彩最後都搵到!

10 comments:

Anonymous said...

axpckgHappy go lucky !

祝你 新年進步 鼠年大賺。

Donald Kwan said...

MAD DOG:

Happy New Year!!

Wish you have a better micer year ar!!!!

mad dog said...

inner space: 多謝! 都祝你新年步步高陛!

Donald: thank you! Happy New Year to you too!

Anonymous said...

唔見左都搵得番,真好彩!
祝你鼠年行好運。

lu said...

that's lucky!

happy new year.. enjoy dinner tonight la! :)

Anonymous said...

miffy: thank you! 祝你鼠年快快樂樂!

lu: thank you! Wish you all the BEST in Year of the Rat lah!

Anonymous said...

恭喜發財,新年快樂!

Anonymous said...

uncle ray: thank you!!!! 新年快樂!

aulina said...

所以伯有最淡定,一定有錢剩。:D

mad dog said...

aulina: 佢永遠都好淡定. :)