Pages

Tuesday, February 26, 2008

人善被人...

兩張更勝千言萬語

有人教我要學到皮笑肉不笑... 點呀, 打份工啫!
今日講咗好多粗口...

10 comments:

Anonymous said...

I hate my boss so much as well!!!

Karelian said...

I want to kill my boss too. 真係好想一把火燒左佢個office.

Anonymous said...

息息怒怒。
撞正D咁o既日子,得過且過眼開眼閉符符碌碌過左就算。

Anonymous said...

echo: oh well, the problem is, the one(s) that i hate are NOT my BOSS(es)...

karelian: hahah! 我終於明白點解有人啲車會俾人摑花囉! :)

cosmicrays: 氣頂ing, 無咁易下哂火... :(

c.r said...

嘩~如果唔係boss,仲難頂~
不過,都係唔好咁勞氣先~
我哋要原諒白癡,佢哋都幾慘架。

mad dog said...

CR: 係架... 最慘係你唔知佢權力有幾大, 影唔影響到自己會唔會被炒呢吓死...

c.r said...

o下?!咁呀,都係唔好理佢了,好彩你有戲睇,減壓。
學黃子華話齋,出糧俾我哋,一半係叫我哋做嘢,另外一半,叫我哋受氣嘅咋。
誒,都係唔好講呢啲影響你心情,今晚睇乜戲呀?

Anonymous said...

cr: tonite? film fest not started yet... ballet + pointe work tonite.

Anonymous said...

I hate my boss' secretary 多啲囉!我唔想殺佢呀!因為佢遲早有一日俾佢辣着嘅火頭辣死!

mad dog said...

miss yim san: 秘書就無... 都無乜交流.