Pages

Tuesday, February 19, 2008

喜歡...

喜歡擠黑頭的快感, 看著一條條的跑出來, 其實很有滿足感!

喜歡拔那些只得0.5mm的眉毛, 成功拔出的滿足感又是不能用文字表達!

喜歡掃上胭脂的臉頰, 總給人不能言喻的興奮

喜歡天氣乾燥時頭髮聽聽話話

喜歡三張幾依然當自己廿幾, 繼續學人去I.T, izzue, b+ab, D-Mop, French Connection, Diesel, Kookai, DKNY買衫, 繼續Converse屎, 繼續happy

喜歡一廂情願相信自己的直覺...

喜歡發吓癲逗阿媽笑

喜歡忽驚無神玩depress然後哭哭鬧鬧

喜歡中傷人... 有時

喜歡你 喜歡妳 喜歡你你你...

12 comments:

Tessa said...

我都喜歡發吓癲氹屋企人笑~
同埋喜歡佢地笑完話我"痴線"~ XDDD

Anonymous said...

拔眉毛、貼貼服服,
哈,感覺上真的很滿足的。
但0.5mm ,要變做矇豬眼才拔得到嗎?

愛美 said...

我都著Converse屎, 都係好happy

mad dog said...

tessa: :)

middle: "哄"塊面埋鏡度就得啦. :)

愛美: yeah!

Anonymous said...

沒有成功擠過黑頭...根深蒂固...唉﹐真羨慕你......羨慕呢D野聽落好變態...

mad dog said...

cosmicrays: 定係根本你無乜黑頭? :) 哈, 我早晚都擠一輪... obsessed...

Karelian said...

"喜歡三張幾依然當自己廿幾, 繼續學人去I.T, izzue, b+ab, D-Mop, French Connection, Diesel, Kookai, DKNY買衫.." 友人的一位法國女同事已經60歲了,但依然穿著入時又自然背影像二十多歲少女氣質又高貴清雅~ 我將來老咗一定要好似佢咁!!!! xD

mad dog said...

karelian: 不過到我六十多時, 我諗我又未必想著到似廿幾... :P

梁巔巔 said...

"喜歡擠黑頭的快感, 看著一條條的跑出來, 其實很有滿足感!"

皮膚真差! XP

我冇黑頭, 但擠 oD肥膏出嚟, 睇住一條條白條走出嚟, 一樣快感甚正!

Anonymous said...

Din: 嘔 X 10!

Anonymous said...

喜歡很多啊~

mad dog said...

oasis: :)