Pages

Friday, April 27, 2007

Agent Mahone

相信正在追看Prison Break 2的觀眾們除了繼續為靚仔Wentworth MillerT-Bag個個星期追之外, 這回或許也會被新加入的Agent Mahone吸引.

飾演FBI Special Agent Alexander Mahone的演員原名William Fichtner, 1956年出生於紐約長島, 剛剛50歲. 其實他有許多大銀幕及電視演出經驗, 只是我們或許只覺得他有點面善, 卻又說不出他的名字. 他曾擔演過又較為人熟悉的電影有Armageddon (1998), The Perfect Storm (2000), Pearl Harbor (2001), Black Hawk Down (2001), Crash (2004), Mr. & Mrs. Smith (2005).

覺得他在Prison Break 2的演出很不錯, 尤其是每次Michael Scofield和其他逃犯有什麼進展, Agent Mahone又一一破解, 他一舉手一投足都給人精明過人的感覺, 他的出現, 令劇集更加電影感. 不是麼? 不知道是否導演的刻意安排, Mahone的鏡頭, 大都很有電影感, 角度都很好, 和其他角色的描繪很不同.

看完Season 2的(想必是看BT或翻版吧, 除非你身在海外), 請勿在這裡透露結局. 昨天同事說, Season 3正在拍攝當中, Michael因醫生Sarah而再入獄, 所以Season 3名為"Prison In", my god, 究竟什麼時候才正式大結局? 唔好夾硬黎好喎.

William Fichtner個人粉絲網站還有許多相片呢.

FOX官方網站: Prison Break

8 comments:

啊澤 said...

season2 is just 麻麻地 compair to the first season

I heard season3 is gonna rock again, because they have to break out of the prison, again!! ^.^

Anonymous said...

嬲記: "because they have to break out of the prison, again!! "頂, 有少少玩我地觀眾囉, break極都仲有得break. 我寧願睇吓wentworth miller同t-bag拍吓戲, 上吓中銀幕啦!

Anonymous said...

i meant 大銀幕...

Anonymous said...

Movie Contact都有William Fichtner as Kent

IMdb: http://www.imdb.com/title/tt0118884/

admin said...

老實講,再break真係無癮架啦.... 其實season 2死左o個D人係咪會開心D?咁又有時間拍下其他戲!
好似season 3 Linc無得留低....?!

Anonymous said...

inner space: 我知呀, 不過唔係咁多香港人睇過"Contact".

maki: season 3無左lincoln burrows啦? 最緊要有scofield. t-bag都好緊要. 我諗邊個多觀眾鍾意咪有得留低囉.

Anonymous said...

我覺得Lincoln係第二季威左好多, 唔似上季俾人恰到冇哂尊嚴. 邢刑警先生真係幾掂, 一出黎果款極有說服力, 但我唔鍾意佢殺左Tweener! 佢幾似Leon既Gary Oldman, 要靠食藥控制情緒, 之不過後者係控制得好盡~

我聽聞第三季連Malone都要入埋獄呀!Kellerman果條友點解整極唔死?!

Anonymous said...

agnes: lincoln都係呢兩集醒番少少, 尤其是遇到ballick之後, 開頭果兩集都唔係太醒咋. 我唔記得Leon裡面gary oldman個角色, 不過mahone型佢好多. 無諗到佢有成50歲. mahone season 3都入埋獄咁搞笑, 呢套野真係有排追! 唔知佢地幾個幾時先有時間拍電影呢?