Pages

Saturday, April 14, 2007

隨寫 - 四樣

多年前我和你在電話上傾談, 掛線時你總愛等我先掛, 然後才掛, 每一次都如是. 不只你一個男人懂得這樣的細心溫馨. 但就是愛你那甜得入心的解說: "因為要包住你" 十年後的今天我依然記得.

(想於四月十四日凌晨2:00)

********

看了"向世界出發"廖偉雄的一集, 談到他的辛酸, 談到他的成功與失敗, 看到他的執著, 他的堅持, 或許有人會覺得他執迷而不悟. 不過曾經這樣成功過, 賺過那麼多的錢, 或許都會有這種心態?

他的一番說話: "如果世上有幾千萬個廖偉雄... 呢個世界會好美好...", 原來人可以這樣看重自己, 睇得自己咁大. 個人認為, 沒有信仰的人才會把自己看得如此重要. 其實十分可悲. 經歷這麼多仍然有唔忿氣唔甘心, 說著他還流下淚來. 幾許風雨, 他看過這麼多, 不是應該可以看得更通透麼?

(想於四月十二日晚上)

********

放了七天的假, 回到公司一直沒留意, 到了下午才醒起被忽略了五六天(因有一天在戲接戲間回來透透)的小盆栽, 立即跑去拿水澆灌. 細看, 幾盆植物不但沒有枯竭(會不會是清潔阿姐好心澆灌過呢?), 四盆中有三盆更長出新的葉子來, 還有好幾片呢! 你說, 怎叫人不興奮?

這些盆栽都陪伴了我短則四年, 長則八年了! 每次別過一會回來見到她們仍然像我逆境逢生, 實在給我無比的鼓舞. 看到新的嫩綠的葉子, 用手去撫摸一下, 感覺到生命的力量.

(想於四月十二日下午)

********

昨晚終於有時間看一直仍在番追的"ER" Season 8最後數集, 對, 就是Dr. Green離開那數集, 當然哭得我死去活來. 看到他在兒時成長地夏威夷教女兒Rachel駕車, 自己想, 有點遺憾當年在美國學揸車不是父親教, 那時他在香港. 相信有機會由父親教駕駛是何等幸福. 幸而, 是父親教我騎單車的, 那時我念中一, 一家人去澳門遊玩, 我們在文華東方酒店租單車, 在門外空地學的.

(想於四月十四日凌晨4:00)

********

寫於四月十四日下午

8 comments:

梁巔巔 said...

"不是應該可以看得更通透麼?"

每個人質地唔同 ma.

"到了下午才醒起被忽略了五六天(因有一天在戲接戲間回來透透)的小盆栽,"

呢盆小盆栽跟正妳真係......

"四盆中有三盆更長出新的葉子來, 還有好幾片呢! 你說, 怎叫人不興奮?"

唔單只冇枯委, 仲有新葉出, 嘿, 唔興奮有鬼 la!

梁巔巔 said...

回應最後一 part:

大 Mad, 很有同感! 游水, 踩單車, 由爸爸教, 無憾!

^^

mad dog said...

LDD: "每個人質地唔同 ma" 咁又係.
"呢盆小盆栽跟正妳真係" hahah... 其實佢地都唔係咩靚野, 不過又唔捨得丟, 點知又鬼咁掂! 係啦, 竟然有新葉, 你都咪話唔犀利! 你daddy教你游水添呀! 我阿媽教我游水架! :)

xiao zhu said...

廖偉雄講嘅"台詞"內容好似好豁達、好灑脫,咩成唔成功唔重要,最緊要係享受個過程。我呸,其實如你所講,佢由頭到尾都唔忿氣,成個樣都係喺度話畀人聽佢唔應該輸。好鬼造作!

Anonymous said...

I cry everytime when I watch the last few episodes of season 8. That'why I always try to steer clear of season 8 :P

Anonymous said...

xiao zhu: 係呀, 佢仍然希望可以再創高峰.

janice: yes, that episode was really sentimental.

Anonymous said...

"但就是愛你那甜得入心的解說: "因為要包住你" 十年後的今天我依然記得."---->咁sweet的解說,睇怕係你老公講啦...家陣唔駛靠電話啦,真的包住你了,好溫馨呀﹗(流露羨慕眼神,差在未流口水...)

Anonymous said...

啤: :) 嘻嘻.