Pages

Tuesday, April 10, 2007

細路睇到點算?


這系列的漫畫書相信大家都略有所聞, 我一直未見過, 今天在尖沙咀某書店見到, 但竟然真是放在兒童英文書本的桌上, 是不是有點那個?

大人看了也可當是笑話一場, 假如你帶著小孩子在找英文書, 而他們不其然地發現這系列的書怎樣?


這個倒還可以嚇嚇吸煙一族:

Amazon連結: The Book of Bunny Suicides; A Box of Bunny Suicides; Return of the Bunny Suicides

14 comments:

Anonymous said...

我又覺得佢地會知係攪笑喎... 平時睇Warner Brothers果啲都係你揼扁我我打暈你然後亂刀亂槍放電爆炸乜都齊個喎(迪士尼呀Donald Duck整蠱Mickey唔差得幾遠)。

當然要家長指引。同埋正路,細路應該係冇錢自己買呢本書嘅,嘻嘻。

Carrie said...

Oh Mad Dog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I bought the Chinese version of these 2 books 2 years ago. Just love them so much!!!!!!!!!!!!!!!All my colleagues love them, too!!!!!!!!

Seriously, it should not be categorized as children's book. My goodness!

More seriously, I bought the books when at the time when I was really really sad. (Don't worry! I bought it not becoz I wanna follow suit with the bunnies...) The books gave me hours and hours of laughters and kind of lightened by my days. I won't forget these 2 little books.

Anonymous said...

carrie睇呢啲書?真係估你唔到...

Anonymous said...

我就笑唔出勒!!! 可能是同我的悲觀性格有關!

娜講果o的卡通片﹐以前見到都會轉臺唔睇的。再者﹐有好多中外的所謂喜劇Comedy, 胡鬧劇﹐出賣劇中人物的笨拙去買觀眾笑聲。做乜要見到人地衰人地慘﹐互殘才去笑, 所以連拳擊片我絕少睇。

Take for example "Something's gotta give" 全片都好好笑﹐係醫院內仲好笑﹐但亞積光著屁股周圍跑果段﹐我就笑唔出o勒。

Humourous 和 Subtleness 比較o岩我D!

哎唷!拜拜..去買飯盒。

Carrie said...

I read this kind of book ga....especially its something related to bunnies!!!

Anonymous said...

咪係,等我以為點解會因為係murder添,原來係因為兔仔。咁miffy你咪好鍾意囉?

Carrie said...

唔特別鍾意miffy/melody/賤兔,cherry chum隻兔同peter rabbit就okay,最鍾意係真兔仔,呵呵!

Anonymous said...

aulina: 但係咁細個俾佢地識 "suicide"呢個term係咪早左D呢???

carrie: some drawings are quite funny, i saw the taiwanese version online too (找死的兔子), but for kids, definitely no.

inner space: somehow i don't understand why the term "suicide" could be used in comic books...

啊澤 said...

其實老夫子也有不良暴力成分

而且現在的小孩大得很快了~~

Anonymous said...

嬲記: 咁又係, 但我地細個唔會見到D書講自殺架嘛...

Anonymous said...

兩睇啦,其實我睇乜佢地睇乜,佢呀爸仲最鍾意鬼片死亡筆記呀咁,一邊睇一邊家長指引囉(其實佢地係唔鍾意睇架,有時會要求我地熄機)。

俾佢知道乜嘢叫自殺無乜所謂嘅,最緊要係俾佢明白點解會有人咁諗,順勢叫佢有乜唔開心第一樣唔好諗自殺 etc etc...

Anonymous said...

aulina: media & violence呢個corelation永遠爭論沒完沒了, 小朋友可以睇幾多先ok呢?? 我地大人睇得多都一樣會desensitized, 我唔知可以點, 但小朋友係咪真係明白? 我日日睇新聞, 睇得屍體多, 槍擊多, 都無以前咁驚同抗拒, 係咪我地都接受左暴力同自毀?

Anonymous said...

我好似講過我好Tarantino架呵?咁明啦... ;P

不過好彩,唔使日日睇你要睇啲相... 真嘢我唔係好得,做戲嘅話,接受到。

至於條線點分,講得清就唔會爭論咁耐啦。

Anonymous said...

aulina: 有次睇過屍蟲既片, 嚇到嘔!