Pages

Saturday, April 21, 2007

盲定聾

今早去了作一年一次的眼科檢查, 一切無恙, thanks God!

昨天在sidebar的chatbox和網友們談及, Aulina竟說寧願盲也不想聾, 相信歐小姐一定太喜歡聽歌了.

我當然寧願聾也不希望會盲, 盲了除工也沒得打之外, 相信我要去拿傷殘津貼過下半世, 當然要人養(隔離果位, 辛苦唒!), 此外, 無得睇戲, 無得睇電視, 無得睇書, 無得睇新聞, 無得睇blog!!!!! 個世界咁靚, 盲左點算?!

失去聽覺倒還可以看到愛的人的面孔, 看電影唯有看字幕, 工可以照打, blog照寫, 書及電視照看. 我寧願聽不到美妙的歌曲及歌聲, 愛人的說話, 也不能接受看不到東西.

不要以為近視深才要年年驗眼, 其實我近視不深, 多年前已有視網膜衰退的情況, 更做過手術鞏固治療可能會破損的視網膜. 在此提醒大家, 唔好上咁多網(有口話人無口話...), 得閒去驗驗眼呀(要照眼底先check到視網膜健康狀況).

Note:
照眼底: 檢查視網膜
check眼壓: 眼壓過高會引致青光眼(視野收窄, 車都唔洗揸! 過馬路好易俾車撞!)
check淚水: 太乾不宜帶con
多飛蚊: 可能是視網膜脫落跡象

7 comments:

Anonymous said...

如果係先天性既話大多都會啞,甘就要另外講了~呢排去配眼鏡,驗眼師同我講因爲用太多電腦,散光比一年前配的眼鏡深了50度~
内地人好少會甘注重眼部健康,好少人會無事專門去驗眼~

Anonymous said...

我算好彩, 十多年都沒有加深過近視及散光, 即使天天用電腦, 工作九小時都是電腦, 回家有時也上網, 依然沒有加深. 但視網膜卻要小心.

啊澤 said...

盲了聾了哪個較好

應該只是價值觀的問題吧

但我寧可聾

我愛色彩

Anonymous said...

mr bibe: 仲有, 咁啞就更容易接受, 雖然我好鍾意講野, 但我寧願啞都唔想盲或聾.

嬲記: 係啦, 我都寧願聾.

梁巔巔 said...

想問, 當初因為有甚麼徵狀, 令妳去照眼底?

aulina said...

睇blog有txt to speech喎,我聾咗的話,傳譯都做唔到,但係盲咗一樣可以做翻譯嘛。

同埋,世界其實不太漂亮,看到看不到,相對地較聽不見沒那麼重要。

大吉利是,兩種都冇響身上發生,算是萬幸!

Anonymous said...

LDD: 其實唔講你都唔會信... N年前... 1998/9年, 因為聽講某電視演員視網膜脫落, 入醫院做手術. 跟住圍內好多朋友都話驚對眼有事, 之後就經醫生轉介去睇眼科. 第一個眼科已經發現我左眼視網膜有一"忽"有衰退跡象, 要做laser手術 fix番. 咁再經朋友介紹, 睇多個眼科, 說法一樣, 後來咪去做手術囉.

aulina: 盲左你都仲可以做翻譯丫, 至多唔做傳譯囉... 盲左點睇戲呀, 咁慘...