Pages

Tuesday, April 03, 2007

我衰邊範?

哈, 在這裡天天寫不同的題材, 或許都不免只談自己較好的一面或正面一點的性格(當然心情不好時也會透露過我壞的一面吧). 早前在人家的網誌發現了一個小遊戲, 是給自己及朋友參與的, 目的是每人找出數個(五至六個)形容我的缺點, 都是負面的形容詞來的, 都幾harsh架!

你睇我幾大方, 身邊人及好友點睇我都post上黎!

上星期初邀請了十三個身邊人, 包括我的另一半, 兩個姊姊, 及十個認識我多年的好朋友參與, 當中六個是七友中的好姊妹, 認識了超過廿年, 另外兩個大學時期的好朋友, 一男一女, 都認識十多年了, 另外兩個是教會認識的好姊妹, 也認識了五六年. 十三人, 只得四個人玩了, 不是朋友不關心我, 只是他們都不太responsive吧了. 相信我的另一半沒有玩, 兩個姊姊也應該沒有閒情so我, 所以下面四個參與者都是好朋友, 且看看結果吧!


左下角Facade上的兩個是只有我自己覺得適合形容自己; 左上角Arena是他人及我自己也同樣覺得適合形容我; 右上角Blind Spot就是他人看到而我自己卻看不到的盲點, 嘩, 都幾驚喎!


你也想叫朋友幫你玩嗎? 網頁在此: The Nohari Window

最令我覺得搞笑是不只一人形容我loud! 乜我真係好嘈咩??!?!?!?!! 哈哈! 不過當我興高采烈又瘋瘋癲癲時的確可以幾嘈吓... 另外最多人覺得我insecure. 有點戚戚然的是有人覺得我selfish... 我其實都幾博愛架喎, 邊個填架呢個?? 唔, 原來有人都覺得我weak同unhappy... 其實都真係有少少架.

知己知彼, 呢個遊戲好值得玩玩!

9 comments:

xiao zhu said...

以前工作上用好多呢類嘅工具,Johari Window 好常用,例如做 Team building 嘅時候。Novari 係用反面嘅形容,仲好玩。不過唔好以為個個人都接受到,做好哂 briefing 都好,事前猛話冇所謂,做完之後,原來真係有人即刻口黑面黑架。幾冇癮呀。好多人都話自己open-minded,但係真係唔知道有幾open 架。不過我就好鍾意做呢類嘅exercises,覺得好好玩,過程裡面可以聽到好多肺腑之言。但係其實需要雙方都 open 至做得成功,如果畀意見嘅人就住就住咁,就冇意思,兼唔好玩尬喇。

Anonymous said...

咦?頭先冇睇呢度響cbox留咗添!我玩過(或俾人玩過)那set叫appollo乜乜,同360有啲似,不過係自答自話冇人俾意見,幾準下。

mad dog said...

xiao zhu: 如果我D friend responsive D會好D, 全面D, 宜家得4個人回應...

aulina: 我無玩過呢D呀, 無take過management course...

xiao zhu said...

其實又唔駛搵咁多人做嘅,搵幾個真係好熟悉你嘅人就夠架喇,最就幾個人嘅性格唔好太接近,咁會全面啲、客觀啲。不過都係個句囉,佢哋真係要沼實講至好。

Anonymous said...

四個裡面得一個用真名, 我諗都幾真既.

aulina said...

唔係course呀,係俾青檸部隊屈去上果種呢... 唉,都係唔好提。次次諗親都傷心。

Anonymous said...

aulina: 即係教人起人底果隻?

xiao zhu said...

aulina:

咩係青檸部隊呀?

Anonymous said...

hmmm... 陳年揀將工作坊... MNC入面young female asian with relatively solid academic backgrounds好起眼... 而家梗冇我份。

青檸部隊 = training department.