Pages

Friday, April 20, 2007

三張幾野 扎起辮仔

今天有點熱, 又有點潮濕. 慣了隔天洗頭, 昨晚沒有洗, 今天這個天氣實在有點令人難耐, 於是早上扎了一條馬尾, 自去年初電了髮後, 很少會扎馬尾外出.

星期五, 我慣了dress down, 一身年輕人打扮, 牛仔褲, converse鞋, 上身也是casual的長袖Tee (Zara). 站在電梯裡, 看著自己的裝束, 忽然想起這首歌: "三張幾野, 扎起辮仔, 青春美麗, 實無失禮!" :)

Happy Friday!

7 comments:

Anonymous said...

咁jeans and tee 都唔可以話係「年青人打扮」嘅,六十幾歲都係咁著架啦...

mad dog said...

aulie: 咁又係, 我有時諗, 我呢個look可唔可以四字頭都咁堅持... 公司有個樂基兒樣既美女, 日日著衫好executive look, 其實佢可以著得young D, 但就永遠著到30幾 (佢得廿幾)... 今日friday, 佢依然係可以隨時上鏡做standupper咁... 攪到我好似細路又唔專業...

Anonymous said...

有冇聽人講過,著黑色 = v young,著floral print, etc = over 30? 著大紅大綠=呀蟬... 越後生越冇色彩 ... XD

諗諗都係著多d黑色。XD

mad dog said...

哈哈, 但係成日太黑又真係老D架... 我今日... 睇吓先, 上身, 白+灰+少少粉紅(letterings on tee)... jeans就緊係藍啦... converse黑色... OK嘛? :)

Anonymous said...

最緊要自己舒服 :)
weekend/放假/旅行我都鍾意係咁,tee+jeans+converse.

Anonymous said...

我估我地style都幾似...

Anonymous said...

啤: 你靚D. :P