Pages

Monday, April 23, 2007

我是愛人眼中的鮑魚

我倆都是幽默一族, 喜歡說笑.

昨天閒談間說到我們的朋友們, 無無聊聊說著這個那個和她/他們的另一半, 他總愛找一些形容詞形容友人.

於是我問: "咁我呢? 我係咩野?"

"鮑魚" 他說.

"鮑魚? 邊個係鮑魚?" 我問.

"你囉, 你係鮑魚."

"吓?! 點解?"

"鮑魚... 係好既... 不過食得多無益..." "睇落就好囉... 唔係咩, 阿肥成日食鮑魚, 身體唔好架食得多!"

頂...

不過都好, 起碼佢知我係好野!

22 comments:

aulina said...

太幸福喇!

Anonymous said...

佢幸福D, 揀到隻靚鮑魚喎! :)

Anonymous said...

哇哇哇﹗我覺得你愛人好浪漫啊﹗﹗

梁巔巔 said...

i. 冧!

ii. 我同我阿妹都試過以 oD親戚嘅外形樣貌去形容佢哋. (跟你倆以內在性質去形容不同).

例如蠶蟲型, 湯丸型.

Anonymous said...

freak'mc: :)

LDD: 哈, 我地本來係用外形去講緊我地D朋友, 點知講吓講吓, 到講我時變左用內在性質去形容... :)

Anonymous said...

你兩個咁sweet,羨慕死人囉...巔巔,你學下野啦,人地mad dog老公話mad dog姐似極品鮑呀......係就.............呵呵﹗
咁mad dog你用乜形容你honey? 鮑魚配乜架???

mad dog said...

啤: 我都諗緊用咩黎形容佢...

梁巔巔 said...

鮑魚黐住嗰個殼

cheryl said...

佢鍾意食就得啦 =P

BTW,你好似我老豆老母咁...哈哈。我老豆成日俾佢唔用嘅電話我俾我睇晒佢SEND俾我阿媽D核突嘢...

cheryl said...

啤啤熊 --> 象拔蛑都有番咁上下CLASS屎O架喎!!!

Anonymous said...

呵呵,你很幸福!
其實浪漫係隱藏在生活點滴中的~
好似我地學校某d茂利,女友生日果時係女生宿舍隔離放大煙花(飛到高空爆開那种),製造噪音兼且危害他人健康,污染空氣,值得鄙視...
不過女的也會冧...:(

Anonymous said...

LDD: 佢係殼? 或者係蠍子比較啱... ;P

cheryl: 嘩, 你老豆阿媽結婚咁多年都咁sweet, 真羨慕!

mr bibe: 哈, 你都用"茂利"! :) 笑死我! 香港放煙花我睇都好貴吓喎...

Anonymous said...

喂,cheryl,提意唔錯喎,叫mad dog同佢honey快d諗下,咁我地下次可以"明正言順"咁同mad dog老公打個招呼﹗
話時話cheryl,平日計仔多多的巔巔竟然無聲出,佢呢排玩摺呀?定佢打算放自己張相落個blog度而大傷腦筋??
仲有,同你say hello,我係啤啤熊...

cheryl said...

啤~

hello,係未同你搭上...唔,應該又有一番激情

md,唔好意思我個人比較意淫,之但係又好貼切噃有d嘢,唔諗唔得

係囉,都唔見象拔嘅~~?!?!?!?!

btw, mrbibe+md,煙花都幾sweet喎,我覺得咁都好過一大紮花啦。我同自己講過如果我個date送花(大紮)我唔會收同攞住行街囉,如果係金沙我真係會dk... 但係如果一一支花仲要係小daisy呀小玫瑰呀咁會好冧

ldd好似有d嘢... 唔hub佢喇慶事佢真係癲起上嚟斬人。

ldd,我哋個個都好支持你o架。代表大家啜你一啖...

{{{{{{啜}}}}}}}

不過我會啜小肥2啖,懶媽同md各3啖~

Anonymous said...

啤啤熊: 巔心情好麻麻, 唔好攪佢住呀呢輪... :)

cheryl: 我知你諗乜, 所以放相時搵張未開既鮑魚, 費事大家亂諗. 佢講笑時無諗果D野噃... ;) "如果係金沙我真係會dk... "hahah... 係老土左D既如果送金沙. 不過一支鬱金香, 一支玫瑰, 又真係sweet and 浪漫過一大扎. 嘩, 我最怕拿住扎花響街行, 一係放響公司, 一係飛的返屋企先. "懶媽同md各3啖" thank you!

Anonymous said...

haha...quite funny wor...

梁巔巔 said...

"ldd,我哋個個都好支持你o架。代表大家啜你一啖...

{{{{{{啜}}}}}}}"

好過冇~ 接住先! 出嚟再補數~ ;)

Anonymous said...

cheryl:我都中意單支玫瑰,中意shake hands,中意embrace,中意親吻...中意法國人的浪漫!主要係巨係呢d公衆地方放會影響他人!
BTW,如果我係你既普通朋友,某天約你去喝咖啡,送單支玫瑰卑你,你會唔會覺得怪?

Anonymous said...

kajie: :)

LDD: "好過冇~ 接住先" take care啦.

mr. bibe: "普通朋友某天約你去喝咖啡,送單支玫瑰"... 咁要睇吓本身同佢既友情係咪純友情先... 如果男既忽然咁做又無合理解釋, 我當佢示愛架啦...

cheryl said...

一支花要睇咩朋友啦。都熟絡嘅唔拘喎,我都會用花比女仔朋友o架~

未熟又係first date嘅,咁樣唔俾人覺得有嘢先奇

我識過真正嘅俄羅斯人,但係超sexy同熱情,第一次見面佢送我飛吻 {{{暈}}}

Anonymous said...

"鮑魚"這形容詞都幾獨特.

但最緊要妳喏聽, 和妳喜歡對方, 咁就甚麼也可以的了.

Anonymous said...

cheryl: N年前有個friend, 美國返黎放假約我食飯, 佢以前曾經有意思既, 咁緊係約食lunch啦, 點知佢拿扎幾核突花送俾我, 然後係咁解釋話無特別意思... 但我覺得唔係囉... 扎花核突到不得了, 唔好意思拿返公司, 就送左俾樓下間coffee shop個女店員. :)

uncle ray: 咁又係. 佢睇完呢篇, 話我get唔到佢意思喎... 睇黎佢呢個形容係有少少貶意/諷刺架... :)