Pages

Wednesday, February 28, 2007

Bloggers的種類

寫了blog一年多, 在網上認識了好些bloggers, 每天都看多個blogs, 有些是訂閱了的或固定都看的, 亦喜歡天天都去blog-you到訪各blogs, 所以若有時間的話, 平均每天都看數十個blog的.

觀察了這些日子, 不如說說我眼中bloggers的種類吧(當然不少bloggers都一人分飾多角):

1. Blog界代言人 - 通常是blog界元老, 寫blog之餘也兼負傳媒與bloggers之間橋樑的角色, 亦擅長介紹新網誌科技給新bloggers

2. 正經一族 - 只談政治, 時事, 絕少談個人的

3. 自我派 - 只談個人, 又未必是日記般簡單, 個人得來有點特色

4. 注重排名一族 - 有些BSP提供了網誌排名及推介, 不少bloggers難免會為保持排名及人氣而努力

5. 乜都寫一族 - 沒有特定寫某一類文章, 想寫什麼便寫什麼的

6. 藝人明星 - 這個不用介紹了吧

7. 專題bloggers - 專寫某類題材的, 十分專, 亦吸引不同喜好的讀者

8. 多產型 - 一天起碼一篇文章, 有時更多, 被示為全職bloggers

9. "聽"摺型 - 許久才寫文章, 有意思停產的bloggers

10. 一舉成名型 - 因寫blog而寫出名堂, 被傳媒訪問甚至出書的

11. 作家blogger - 本身是作家, 以寫作為生, 亦與時並進寫blog

12. 隱蔽一族 - 沒打算被人發現, 只獨自默默寫的

13. 自己友 - 只供認識的友人看及作溝通聯誼的bloggers

網上找到有關不同種類bloggers的漫畫:


危險的bloggers?!:-

患了blogging抑鬱的:

其實有時覺得不同的blogs就像不同地區及售賣不同種類貨品的小店. 有些天天都客似雲來, 就像旺角的商店一樣的blogs, 注重大眾化; 有像銅鑼灣或尖沙咀區的, 未必大眾化, 但也多人流; 有自成一派不注重人客數量卻又獨一無二, 很有氣質的; 有位於離島或偏遠地方的(自成一角)但又很有味道的...

總之天天多瀏覽不同的blogs都會有新的發現, 令人喜悅.

23 comments:

梁巔巔 said...

妳 ---> 8. 亦雜亦專型

Anonymous said...

那我一定是:
9. 亂寫
haha

Anonymous said...

10: 污染博壇 ---> 我

梁巔巔 said...

博界 "警察"

Anonymous said...

捉垃圾蟲?

梁巔巔 said...

類似嘞

mad dog said...

LDD: 啱啱再edit過文, 我仲係"多產型". :)

古思哲: 哈! 我加到13, 無呢類型喎. 你邊度亂寫呀.

inner space: 哈, 大家唔好咁謙啦.

LDD: 你係警察... 你似黑社會一族... 鍾意鬧人踢場... hahaha! ;P

梁巔巔 said...

梗係唔係我 la~ 我係放浪不覊瀟洒豪邁柔情以水男女同體形呀!

Blog 界 "警察", XO 例子係王 X 澤~ 我諗妳都聽過過佢喺 Blog 界嘅德行.

Anonymous said...

哦, 好似有D印象...

Anonymous said...

巔巔兄:

"我係放浪不覊瀟洒豪邁柔情以水男女同體形呀!"

and

男女有別? 所言

曾慶瑜: "我是一個錯生在女體的男同性戀者。"

都是很玄﹐經細心推拷還是不太明白!!!

Carrie said...

I must be 5! :P

梁巔巔 said...

Space 兄:

喂, 唔係 fa!!!!!!!!

Okay, GO~

佢嗰句, 無論你點拆點理解, 都唔明嘅~ 「我是一個錯生在女體的男同性戀者」

「男同性戀者, 鍾意男人, 佢係女人, 有セ問題. 簡單 oD講, 佢係男仔性格嘅女仔咪得咯.

玩文字遊戲~」

最大問題出於冇形容詞兼亂玩形而上式意念.

而我嗰句~

「我係放浪不覊瀟洒豪邁柔情以水男女同體形呀」

唔明?!?!?!?!?!!!!????!?!?!

首先, 最大唔同係, 我嗰 oD全部係形容詞, 清晰易明.

第二, "放浪不覊瀟洒豪邁" = 男;

"柔情以水 (妖, 有好多人睇我寫 oD嘢以為我係女! -_______-)" = 女;

男女同體 = 兩樣都有

冇問題~

再退一百步, 男人也會有特質; 女人亦然. 等於, 有時我哋會話: "吓~ Mary 有 oD性格都幾男仔 ga bor~". And, 講成, Mary 係 "柔情似水豔如朝霞果斷決絕嘅男女共同體嚟" 這講笑式形容語句, 唔會唔明啩?

最重要係, 冇理由會唔明!

^~

yugu said...

我還不曉得是哪一型的,我想應該第8吧!

可是也沒專職=.=

aulina said...

終於留到言喇!我一定係5號仔。

Anonymous said...

巔巔兄:


So sorry to keep you staying up so late 說明說得很清楚﹐還舉出以MARY為例﹐明白不過了。


記的很久以前﹐我初初來到巔兄處﹐看到一個測驗﹐是有關於男女性格的﹐to my surprise 我的測試結果是 over 50% 女性﹐嘩嘩不得了﹐我是“姆”形???


問了很多朋輩好友﹐結果是說我個人比較細心﹐皓愛清潔和有條理﹐我的辦公室和辦公桌﹐都是井井有條﹐原來那些測驗把這些優點﹐歸納為女性的素質。


有女性的好質素﹐不是壞事罷。


嘩﹐整個早晨都 post 唔到 comment 依家至得﹐要趕工了﹐ 請請!!!

mad dog said...

inner space: 曾慶瑜講果D叫做"多'舊'/'能'魚"! :)

carrie & aulina: 我諗我地好多都係#5. :) aulina, 我同你又係#8.

忘幽谷: hi, 歡迎光臨!

inner space: 好似上黎我個blog呢度D男性都係"較女性化", 可以話係比較了解女人的男人一族. :)

Anonymous said...

" 嘩﹐整個早晨都 post 唔到 comment 依家至得﹐要趕工了﹐ 請請!!! "


MAD 姐﹐

唔好意思﹐頭先滖水漉腳﹐忘了多謝你借出版位給我和巔巔兄。現在LUNCH TIME﹐
補番MY THANKS。

Have a great lunch!!!

mad dog said...

inner space: 唔好客氣! 都諗緊今日食乜.

Anonymous said...

Guess I'm a mixed type of #3 and #5 then...

mad dog said...

micah: 你仲係屬靈一族, 係基督徒必睇既blog添呀!

Anonymous said...

mad dog:
haha, 謝謝你咁睇好我的blog!
其實我也更想我的 blog 可成為非基督徒的得力站呢…

mad dog said...

micah: 對, 在blog上分享信仰很難得.

Anonymous said...

I greatly benefit from your articles every time I read one. Thanks for the prescription sunglasses info, it helps a lot.

I totally agree with you on the point of Police glasses. This is a nice article for sure.

I am glad to read some fantastic chanel glasses article like this.

I like your ideas about eyewear and I hope in the future there can be more bright articles like this from you.

This Cartier sunglasses article is definitely eye-opening and inspiring.