Pages

Tuesday, February 27, 2007

帝苑酒店東來順





昨晚我們七友(連我七人)去了吃京菜, 前言不再在此細談了, 可看前一篇"三樣"中的"有人加薪請客"一段. 友人替東道主節省金錢, 叫了些菜單上不太昂貴的菜餚, 不過都很不錯, 沒想到酒店也可以這樣實惠, 我們都是飽飽的離開的.

我下班後要過海, 又沒有人家那麼寫意可以放假下午去打麻將(有人新十二才開工呢!), 到達時菜己叫好, 我乖乖地派完利是便安坐等開飯了.

龍井煙燻蛋: 很不錯, 不過第一道便吃這個, 塞得飽飽的怎吃其他?

風沙海中蝦: 有點鹹, 且十分熱, 要等一會才可吃 (第一幅out focus, 第二幅close up我那隻蝦)


四寶片雞半隻: 這個併盆聞說要$260, 是整晚最昂貴的一碟, 她們為請客那位省錢, 沒有要整隻雞


砂鍋珍菌豆腐: 清淡可口

侍應替我們分了的東北泠麵, OK:


芒芝麻蔥油薄餅: 很薄, 眾人都說好吃, 不過個人認為老飯店那些蔥油薄餅更美味


賽螃蟹春卷不錯:


又是分了的素菜包:


甜品有人叫了這個南瓜菊花榚, 我沒有吃:


奶黃紫米榚, 我也沒有吃:


擂沙湯丸, 味美:


七人結帳$986, 匯豐及恆生白金咭更有九折, 很實惠啊!

東來順 Dong Lai Shun (涮羊肉專府)
地址: 九龍尖沙咀東部麼地道69號帝苑酒店地庫二層
電話: 2733-2020

23 comments:

Anonymous said...

帝苑是否Royal Garden Hotel?

未試過他們中菜,只吃過buffet.

mad dog said...

yes, it's royal garden. i only tried its dessert buffet years ago.

梁巔巔 said...

好味! 京菜, 羊肉, 最啱我! 正正正正正正正正正正正正正正正正正正正正正正正正正正正正正正正正正正正正正正正正正正正正正正正正正正正正正正正正正正正正正正正正正正!

梁巔巔 said...
This comment has been removed by the author.
梁巔巔 said...

啤啤熊:

"LDD,唔該唔好賣廣告﹗叫mad dog收你錢架﹗"

啤啤熊 <--- 市儈精嚟!

"人地唔寄信,唔要郵筒﹗"

I repeat! 靚仔)))))))))))))))

"各位mad dog姐的朋友,我係啤啤熊呀,暫時未有blog,有無筍盤介紹呀?"

喂, 妳又唔駛俾吖!!!!!!!!!!!!!

算把啦, 等妳開番個 Blog "聽" 瞓低呀!

"注意:我係靚女,呵呵呵﹗問你怕未梁巔巔﹗"

妳咪大喎呀!

梁巔巔 said...

Mad Dog:

"拿, 你又黎啦, 我D friend講廣東話, 亦識睇中文, 唔洗無拿拿打英文架... :) 佢地話: "梁巔巔係咪女人黎架???"

妳估我想 ga 咩! 人哋今日 "雁就" 部手寫板 "彎" Q 咗吖 ma! :(

"LDD, 有無好介紹俾我班好姊妹呀??? :)"

好多真係!













但冇佢份呀!!!!!!! 呀哈哈哈哈哈哈哈哈~~~~~~~~

梁巔巔 said...

"可能梁巔巔唔識用中文自我介紹,怕人聽見"人如其名"以為"梁癲癲"..."

我中文好勁! 喂, 仲有呀, 我會怕醜嘅咩!?

"梁巔巔係咪女人黎架???"--->成個女人咁,婆婆媽媽..."

唔怕話多樣嘢妳知~ 香港瀟洒哥!

梁巔巔 said...

都係柯蓮娜好! 冇 "恰" 喎!

梁巔巔 said...

借呢篇嘅位一用~ 驚留喺原本嗰篇, 妳其餘六大姊妹會 miss 咗!!!!!!

最緊要要俾柯 & 啤睇到!

最後, 唉, 六大大姐呀, 有冇攪錯呀!!!! 我個公仔男人嚟 ga wo!!!!!!!! 仲有, 一睇我每次出場寫嘅嘢就知我係豪邁瀟洒男啦!!!!!!!!!!

-_________-

www.victorvictor.blogspot.com

Keeee keeee~

Anonymous said...

我有了倚賴﹐需要找地方在外面吃午餐和晚飯﹐都會到你個“博”﹐巡一巡﹐瞄一瞄﹐多數都會找到適合的地點﹐至于產品質素﹐可能因為叫不同的菜﹐或時間太久以前的﹐會有些出入﹐但通常同樣的菜水準有保證。

謝謝! Thank you! ありがとう! Merci !!!

Anonymous said...

LDD: 真係有好介紹? 要好男人喎? 唔好害我班friend呀. :) "手寫板"壞左? haha, 用簡易啦, 咁容易. 快過手寫板好多. "一睇我每次出場寫嘅嘢就知我係豪邁瀟洒男啦" -->虧你"up"得出口. 我響"嫁得好"果篇話左你知有關我班friend記得你既事, 你可能睇唔到.

inner space: 嘩, 日文都識呀你, 咁堅! :) 不過尖東比較隔涉, 唔多就腳.

Anonymous said...

龍井煙燻蛋
風沙海中蝦
砂鍋珍菌豆腐
四寶片雞半隻
芒芝麻蔥油薄餅
素菜包
賽螃蟹春卷
東北泠麵
擂沙湯圓
南瓜菊花榚
奶黃紫米榚


BOSS

梁巔巔 said...

「我響"嫁得好"果篇話左你知有關我班friend記得你既事,」

Let me check check 先吓~

mad dog said...

老闆, 多謝唒, 啱啱update左啦!!! :)

梁巔巔 said...

唓~~~~~ 留咗言 la!

梁巔巔 said...

係嘞


:)

Anonymous said...

嘩 !抵到難啦 ! 1000蚊都唔使 !
妳個friend 做文員 ? 請妳地食d咁野.
我忡以為妳一定有鮑參趐肚. 真豆泥 !
沙田強記鷄粥都貴個佢啦

Anonymous said...

MAD 姐:

你處的食經食店﹐最醒是次次都有電話和地址﹐容易搵還可以訂位。遍佈港九﹐人在尖東去尖東﹐有時就朋友去銅鑼灣﹐九龍城﹐等等都有!!!


I simply click your label
【食話】 就成。太古城東區有乜好介紹呢???


我的日文比返晒老師了!

aulina said...

我見到碟蛋流緊口水...

mad dog said...

Anonymous: ha ha... 我個friend 住洋樓養番狗, 又有名車, 年年交稅個數嚇親人... 不過都係D好人錫住佢囉. 佢原來都話個budget位位$250既...

inner space: 太古城東區, 比較少響果頭食野... 都係銅鑼灣/中環最多, 其他既都係D friend揀或屋企人去開果D.

aulina: 個薰蛋真係幾好食.

aulina said...

怕肥下次千祈唔好食擂沙湯圓,成份有70%是純豬油...

Carrie said...

Smoked EGG!!!! EGG!!!!!!!!! I love that so much!!!!!!!!!!

mad dog said...

aulina: 擂沙湯圓一年食一兩次, OK既. :)

carrie: yes, it's really yummy