Pages

Friday, February 16, 2007

Scarlett Johansson + LV

Scarlett Johansson Louis Vuitton Spring-Summer 2007 Ad Campaign

繼Jennifer Lopez及Uma Thurman之後, LV又找來荷李活寵兒作模特兒, 這回是惹豔動人又紅透影壇的Scarlett Johansson. 那天看雜誌見到廣告, 確有煥然一新的感覺.

注意了Scarlett Johannson多時, 自她多年前於電影"The Horse Whisperer" (1998) 已留意她, 之後多齣電影如"Lost in Translation" (2003), "Girl with a Pearl Earring"(2003), "A Good Woman"(2004), 都覺得她越演越出色, 近年的"Match Point"(2005)及"Scoop"(2006)更有喜出望外的演出.

才剛剛廿二歲的她, 年輕貌美, 由於身材出眾, 給人惹火的味道, 相信不少男士也為之醉倒. 難怪LV也不甘示弱, 找她來宣傳宣傳, 不知道各位女士會否因她的誘人而更擁戴LV呢?

24 comments:

aulina said...

廣告,正!袋,買不起喇...

mad dog said...

D相好靚呀呵? 果日第一眼差D認唔到係佢. 宜家D袋個個萬多至十萬都有, 痴線既... 前排去IFC LC, 有個紫色crocodile皮袋(唔知咩牌子), 擺響個玻璃櫃裡面, 睇下, 十三萬幾, 癲既, 真係想知咩人買!

Anonymous said...

我是前年睇THE ISLAND﹐至醒起她是HORSE WHISPPERER 裡面果個LENG 妹!!!

aulina said...

130,000????????????????????????????

冇野下話?

我用130得架喇...

Anonymous said...

Is your husband very rich?

佢每個月比幾多家用你架?

mad dog said...

inner space: 係呀, 大得好快呢! 84年出世, 大把前途!

aulina: 係呀, 不過我諗果D一日賺十多萬既人D錢真係洗唔唒, 咁我估佢地會買囉.

loraine: 我幾時話我買$130,000既袋? 我話有得賣咋... 我呢D事業型女性, 洗人俾家用架咩? :) hahah...

aulina said...

有家用收嗰啲可能會笑我地笨架... 自己賺錢自己使不叫叻女呀,叫辛苦命...

Anonymous said...

MAD DOG姐係高層,嘻嘻,心中有數啦﹗ D袋比所謂的闊太用,人地D阿太邊知價錢姐,老公比張X卡X卡,見到就買架啦﹗

我環保,將D膠袋RE-USE,吹咩﹗

另,個新廣告唔錯,外國D MAGAZINES已經介紹過佢拍攝過程,咁"大奶"又有腦的女仔,我係男人都鍾意(欣賞下)﹗

Anonymous said...

男人應該比家用架
就算個老婆係事業型

mad dog said...

aulina: 我知我辛苦命架啦... :)

啤: 高你個頭... 唔洗做就好啦. 喂, 有介紹過拍攝過程添呀? 我好out添, 上星期去hair salon先睇到...

sam: 你新黎架, 介紹下自己丫... :)

notasyouthink said...

第一張照片裡的手鍊漂亮! ^^

Happy New Year!

Anonymous said...

十三萬一個袋?

我有一個客戶,她換手袋如換衫,每天換袋還要襯埋價值幾萬至十幾萬的手錶,她可以帶Frank Muller的手錶玩到人人換款!如不識貨,只會以為佢係度日日換錶帶!

有一次,跟另一個客戶做完一個event,她話做得好辛苦,一定要買D野俾自己開心吓,結果她旋風式走入LV,買左兩個價值十六萬的手袋,一款兩色,共三十二萬!我當時在場,真的嚇死!

Anonymous said...

*日日換款* (sorry typo)

mad dog said...

muggle: 那麼小你也看到? Happy New Year to you too!

mad dog said...

kajie: 十幾萬仲日日換款, 香港真係好多有錢人...

Anonymous said...

I don't know she played in the movie "The Horse Whisperer".

Is she the daughter of KST in the movie?

I like Robert Redford. I think he is a very attractive guy.

mad dog said...

KST? SJ acted as the little girl in the movie.

Silence said...

The photos are amazing!!

Anonymous said...

mad dog and uncle ray,

YES, the same Kristin Scott Thomas
in The English Patient (1996) also in The Horse Whisperer (1998); Scarlett Johansson was the little girl in the latter movie, she was 14.

Anonymous said...

KST= Kristine Scott Thomas, 個呀媽...戲中好似同Robert Reford有路呀.

Anonymous said...

廣告照...覺得高攀唔起既, 唔係Scarlett Johansson, 係LV...

mad dog said...

inner space: thanks for the info.

agnes: 哈, 未至於下麻...

Anonymous said...

喜歡scarlett johansson的氣質,LV選的model都獨具慧眼。

mad dog said...

斐宇梧: 對, J Lo, Uma Thurman, 同Scarlett Johansson都很有星味, LV都拍得她們很漂亮!