Pages

Monday, February 26, 2007

嫁得好

相信許多女人結婚擺酒廣宴親朋除了是希望家人高高興興, 及為自己和另一半留個甜美回憶外, 或多或少都希望給所有人一個感覺, 就是: "我嫁得好!" 樣樣攪得有體面, 飲宴場地選址, 美酒佳餚, 華衣豔妝, 各樣各樣, 總之即使自己或許知道自己不一定"嫁得好", 但總希望給別人一個這樣的impression. 是虛榮? 是夢想? 是想家人及親朋戚友得到安慰? 是想人人都開心?

15 comments:

Anonymous said...

我個陣又好似冇咩咁的心態. 諗住同主人好開心咁籌備一個婚禮咁咋. 同埋, 我冇咩特別野搞, 都係當同親屬朋友食下飯咁.

Anonymous said...

Having the wedding banquets sometime is mainly for the seek of the parents.

My cousin is getting marry this year. He actually don't want to have a wedding banquest but my uncle insist him to have one.

aulina said...

我都唔係好記得點解要擺酒喎?????

Anonymous said...

我有個表姐上年(06)結婚,前一年(05)已經左滕右滕,左試右試,總之好鬼死多野攪﹗
有次佢未結婚之前半年約佢,講講下突然喊,話早知同表姐夫旅行結婚算,但表姐夫係獨子,屋企想大攪﹗
有時大排筵席,都係一個交待...當事人好似做show咁﹗
咁你果時又點攪?中西合璧?潮爆婚禮?

Xkatrina said...

我覺得婚禮形式不重要, 別人怎麼想也沒所謂, 不過我會希望出席我婚禮的親朋是真心來祝福我, 並不是俾面出席.

所以我討厭中式擺酒, 一來好似做show, 二來也不像自己style. 不過有很多人會覺一生人一次, 怎樣也要熱熱鬧鬧. 各花有各眼啦! ^^

Anonymous said...

多謝各位分享!

梁巔巔 said...

i. 前後三篇好像是一系列.....

ii. "但總希望給別人一個這樣的impression. 是虛榮? 是夢想? 是想家人及親朋戚友得到安慰? 是想人人都開心?"

可能.... 每個女人都以為一生人得一次的原因吧....

....

Anonymous said...

人心情不好的時候,看什麼也不好,不關其他人及事,也許別人也沒有做錯什麼,根本是自己也不明白自己為什麼又再陷入低潮.

有一個友人,經常為一些不知明及可能是一點兒的事捲入低潮,其他友人以為只是她的情緒化問題,繼而男朋友也開始受她的轟炸,大家一直忍氣吞聲,因為平日她是一個很友善的人,所以大家以"她心情不好"來遷就她.

直至10年後,另一友人跟她詳細傾談她的成長背景,她的恐懼及憤怒源頭,才明白其實一切表面的情緒牽動原來是發自內心深處的問題,這一切的結果原來是她在童年的不愉快經驗,當真相大白的時候,她學會了如何處理那些"不合情理"的低潮及有能力分辨那些感覺其實不是事實,只是"感覺".

現在的她正在進步中,也積極地在生命上成長,繼續參與有關醫治及釋放的課堂去面對人生.

Anonymous said...

good question. wedding banquet may be a norm of society but what is more important is how you see your involvement in it. jy

Anonymous said...

如果許何的話,我會想搞一個父母喜歡的婚禮..
我希望父母開心..
因為這麼多年來..都只有他們令我開心.
至於自己..坦白說..人一世物一世..
都想有個好回憶做一晚女主角.
ps.你好像有心事呢.

Anonymous said...

係架, 你話結婚的話, d人第一句就問:"o向邊度擺酒?" 去到勒, 又數下有幾多圍, 跟住又會八卦下問:"喂, 佢老公做咩架?有冇家底呀?? 咩學歷架? 佢親家o個邊好似咩咩咩wor"

要o向5星酒店擺閒閒地都要使20-30萬.值唔值? 中國人愛面子, 你話值唔值勒.

mad dog said...

LDD: 無咩系唔系列, 唔好諗我諗野... :P (喂, 宜家連我班friend都識得你, 佢地睇我個blog話, 哦, 果個梁巔巔丫麻... 哈哈, 好多人識你啦宜家!)

kajie: thanks for your input. 或許我的文字引起你一些聯想, 不過, 要澄清一點, 我有個幸福快樂的童年, 青年, 成長期... 一切都安好. 謝關心.

jy: thanks.

abby: 相信絕大部份結婚的男女把婚禮攪得好好睇睇都是希望父母開心. 多謝關心.

char: exactly, 中國人的傳統有時令人喘不過氣來.

梁巔巔 said...

"(喂, 宜家連我班friend都識得你, 佢地睇我個blog話, 哦, 果個梁巔巔丫麻... 哈哈, 好多人識你啦宜家!)"

好感激好多謝大家嘅愛戴, 我會繼續努力! 唔會驕傲! XD XD XD XD XD!!!!!!

"哦, 果個梁巔巔丫麻"

-________________-

Anonymous said...

如果我結婚會這樣的話,應該是想告訴人"我嫁得出"這個意思~~ :p

mad dog said...

yu: ha ha! :)