Pages

Thursday, February 15, 2007

琴晚食左乜

昨晚情人節, 太疲倦沒有人弄愛心晚餐了, 揀了吃中菜, 不會給人"斬到一頸血", 又不用晨早訂枱. 去了銅鑼灣百樂潮州酒家(禮頓道老字號那間), 許久沒有在這個節日吃中菜了.


菜膽燉鮑翅 $175一位


close-up看, 翅當然不多, 但我這碗也比他的多


欖菜炒倉魚球, 有點鹹


滷水雙併 (滷水豬肉+凍墨魚) , 不敢吃鵝, 怕毒

潮州魚蛋粉, 吃不出和平日吃的魚蛋粉有什麼不同

二人結帳$697, 情人節也蠻化算吧.

址址: 銅鑼灣希慎道23-25號
電話: 2576-8886

24 comments:

aulina said...

你唔係中山咩?點解潮洲嘅?

mad dog said...

我唔係中山人, 亦唔係潮州人, 不過有人鍾意食潮州野咯...

梁巔巔 said...

柯蓮娜 <--- 好古怪~

我鐘意食西藏奶糊唔通我係西藏喇嘛咩~

Anonymous said...

how many years have you been married? Can you write the love story between you and your husband?
What kind of person is he?

梁巔巔 said...

Waaaaaaaaa!!!!!!!!

aulina said...

唔通sam = ... ?

梁巔巔 said...

Heeeee~ 係佢嘅.... 另..... 一.... 半? Or...... 仰慕者?

mad dog said...

"西藏奶糊"笑死!!! hahaha....

sam: who are u??? he wants a low profile... warns me not to mention him too often... :) give him some privacy lah. ;P he is someone who leads me for over 11 years loh...

hahahah!!!! 我都唔知sam係邊位, 一定唔係我另一半, 佢成日叫我唔好響呢處提佢, 攪到佢無唒私癮喎... 仲煩過LDD... =__=

梁巔巔 said...

"西藏奶糊"

真係西藏同胞日常食用嚟!!!!!!

"仲煩過LDD... =__="

:(

Anonymous said...

個翅賣相很好﹐食落又何如呢?

其實除兩個翅﹐兩個小菜﹐加兩個魚旦粉﹐收$697 連花利未??? 若未的話 除了加一﹐即$630減$175 乘 2 等如 $280﹐再減茶芥﹐等如兩個小菜﹐加兩個魚旦粉﹐ 以銅鑼灣希慎道位置﹐也蠻化算。

Anonymous said...

係喎???????好少見呀mad dog姐提佢另一半﹗好神秘...
成十一年咁長,哈哈,肯定頂得mad dog姐的"忽冷忽熱"性格,先會咁幸運成為mad dog姐另一半啦﹗呵呵呵 --->阿巔,一齊笑下mad dog﹗come on~~~~
不如透露下甜蜜愛情故事,等LDD學下野啦﹗

情人節食中餐,團年食西餐,MAD DOG反傳統﹗

梁巔巔 said...

係啦!!! Mad Dog 呀 Mad Dog, 講嚟聽吓啦!!!!!! 熱熾期待中!!!!

Mad Dog's Husband, hello~ we're your wife good friends 嚟 ga! ^~

梁巔巔 said...

"等LDD學下野啦﹗'

妖! 喎駛學?!?!?!????!!!?!?!?

Anonymous said...

啊!沒有吃他們的蠔仔肉碎粥?或煎蠔烙?我最喜歡他們的兩麵黃及反沙竽...

mad dog said...

inner space: 個翅一般啦, 好似係成個餐牌最便宜既翅... 但我果碗都幾多翅, 算抵. "連花利未???" -->你講乜? $697 係加左一架啦, 俾多幾蚊做貼士囉, 我地唔係好闊綽架咋... 係呀, 唔算貴, 果晚太飽, 本來想食芋泥添呀, 呢間最正架.

啤啤熊: "肯定頂得mad dog姐的"忽冷忽熱"性格,先會咁幸運成為mad dog姐另一半啦" --> 哼... 緊係比我更"難頂"啦佢... 我係個好包容既小女人黎架! ;p "透露下甜蜜愛情故事" --> 唔啦, 人地要我低調呀... "反傳統" --> 係呀, 成家都咁潮.

LDD: "Mad Dog's Husband, hello~ we're your wife good friends 嚟 ga!" hahah... 俾你笑死, 你唔好響度亂講野, 一陣佢用化名鬧鬼你呀! ;) "妖! 喎駛學?!?!?!????!!!?!?!?" --> 知你巴閉啦阿巔!

kajie: 都有諗過叫蠔仔粥或蠔餅, 但近排腸胃唔多醒, 我好易"賴野", 所以無囉.

mad dog said...

LDD: 你做乜用英文同我老公講野? 你估佢係鬼佬咩? 我都話左老外唔識欣賞我呢D眼大既chinese咯... ;)

梁巔巔 said...

不如叫佢用化名寫 Blog 咯!

mad dog said...

LDD: 佢連睇都只係捧我場, 寫就更無興趣啦, 叫佢寫佢話無咁好氣...

Anonymous said...

唔該晒!!!會記住。。。好少去銅鑼灣食EAT OUT﹐以為會好貴﹐驚被TONG!!!

Anonymous said...

係喎,阿巔你做咩用英文同mad dog老公講野,人地又唔係老外﹗---> mad dog姐,應該唔係下???

LDD:你用你d潮爆外語,咪嚇親人啦﹗講番廣東話啦...咪等mad dog姐老公以為你有問題=P

哼... 緊係比我更"難頂"啦佢... 我係個好包容既小女人黎架! ;p ---> mad dog果然醒目,識得扮蠢...學下野先﹗

梁巔巔 said...

下次講文言文

mad dog said...

inner space: 我一個星期起碼兩三餐響銅鑼灣食, 好多價錢適中既地方架, 唔通餐餐大魚大肉咩.

啤: 我另一半緊係唔係老外啦, 老外唔鍾意我呢種唔似lucy liu/mulan樣既chinese架. ;)

LDD: 你中文咁堅, 隨時寫文言文都無問題啦, 不過我呢D中文"猛猛緊"既茂李未必知你講咩囉.

Anonymous said...

lucy liu is so ugly. Only the 老外 will like her.

mad dog said...

uncle ray: 不過lucy liu都好過sandra oh囉! :)