Pages

Tuesday, February 27, 2007

三樣

電梯與眉鉗

昨晚與七友們吃我們的開年飯及團拜, 席間大家談到我們都開始有白頭髮, 雖然不多, 但也不約而同有類似經歷, 就是不知何解, 這些短短的白頭髮(一兩寸左右)每每在搭電梯時"才出現"!

A說: "總會上班時在電梯裡才見到的, 平日在家化妝時又不發現, 有時真想帶一把眉鉗放在手袋裡, 發現白頭髮時便可以拔去!"

B和C不約而同地說: "我一早已每天都帶眉鉗作這個用途了!"

三十出頭的女人, 原來面對的問題都一樣.

sms

話說本人不愛傾電話, 最喜歡用sms, 電郵, 等等. N年前也會用ICQ, 現在流行用msn我卻從沒有打算用, 寫blog看blog已夠我忙了, 還哪有時間msn?

原來個人習慣的喜好及preference有時也會引起好友的不滿... 或許有時我在sms的語氣不太清晰, 昨晚差點給人聲討.

事源數星期前一好友一天內和我捉迷藏, 我一人看了兩場電影, 手機又校了震mode, 而她又去了髮型屋理髮, 前前後後打了電話給我我又聽不到或在看戲沒有接, 到我有時間回覆時她又正在洗頭或在忙著其他事情.

最後, 我的白痴手機網絡供應商的留言服務又一定要接聽, 否則"震到人都癲". 最後我send了一個sms給好友, 大致是叫她要學用sms, 因為這便免卻她和我捉迷藏, 而即使我在看電影, 也可靜靜地回覆她又沒有錯過她的口訊了.

怎知, 昨晚七嘴八舌, 好友說:"我喜歡打電話啊! 你不覺得更親切麼?" "OK, OK, 但sms十分方便, 又不用怕人家忙著沒時間接電話, 你不覺得那天花了你許多時間麼?" ... 爭論沒完沒了...

然後有人以持平態度說: "總之, 你就要用佢既方法同佢溝通囉!" 當然指的是我啦... =__= 對, 我有時也頗蠻不講理, 性急的人是不喜歡傾電話的.

有人加薪請客

昨晚的晚飯是好友加薪後被我們眾人要求下樂意請的, 說到選吃什麼及budget, 可以寫一篇文章...

我們慣常用電郵聯絡, 當然偶然也會用電話溝通, 農曆年前已開始電郵往來多次, 為的是商量吃什麼及請客的"保險界女強人"有多慷慨.

認識了這群好友超過廿年, 不過一群女人, 即使友情深厚有時也要避重就輕... :) (姐姐們, 不要在這裡鬧我呀! 有什麼電郵說好了...)

為了以持平及較中立的態度講述這件事情, 我會盡量小心寫... ;p

較早前一友人提議各種菜色/餐廳, 但由於"保險界女強人"近日出差太多, 吃了許多西餐及印度菜, 要求吃中菜, 我更開玩笑說要去大劉那間吃! 其實對於"保險界女強人", 一萬幾千的晚餐又算得是什麼呢, 不過我們這群好友都十分識做, 於是友人把選擇收窄, 提出三個地點: 北京道一號的胡同, 王子飯店, 及夜上海. 三人包括我都和應揀"胡同". 但由於設每人最低消費$300, "保險界女強人"終於出動了, 說我們的生日飯budget不是位位$250麼... 又說在openrice發現胡同不獲好評, 提議去帝苑酒店的東來順吃京菜, 聞說許多人都讚好.

是晚吃飯, 我到達時菜已選好, 菜色不錯(下篇會有詳情), 結帳前"保險界女強人"上洗手間, 有人開玩笑說要跟隨她, 否則怕有人逃走! 哈哈, 只是開玩笑罷了.

最後結帳才$986, 匯豐及恆生白金咭更有九折, 原來點菜時有兩位好人就住就住, "保險界女強人", 你看你認識了廿年的朋友們多"疼鍚"你! 原來我那句That's what friends are for應該是這樣用的...

離開時"保險界女強人"說希望下一位幸運兒(請客)很快便可以請大家, 有人隨即說: "今次咁呀, 無下次啦!" hahaha...

隨想: 如果"保險界女強人"這頓飯可以向公司claim, 我們是否應該"食大佢"?


**看了三段, 大家是否覺得這班"師奶"很煩?! :)

16 comments:

Carrie said...

mad dog...要開心啊!:D

我也喜愛用SMS,手機的留言我很多時都懶得聽,尤其在晚上的時候,留言信箱常常線路繁忙,神經病的!!!

梁巔巔 said...

"**看了三段, 大家是否覺得這班"師奶"很煩?! :)"

SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER ~~~~~~~~~~~~~~~

Anonymous said...

既然是二十多年的朋友﹐多煩又怎樣﹐到五十年時﹐如果還拿得出這篇“博“七人一起分享﹐
可不美事。

mad dog said...

carrie: :) 對, 我覺得發明sms的人十分偉大!

LDD: hahah! exactly. 喂, 佢地識你啦!

inner space: 對, 有人說都是因為這個blog才有人那麼慷慨請客! :)

Anonymous said...

我很喜歡用msn..因為不喜歡講電話啊..
有些人..還未熟到可隨便小小事便撥個輪..
這個時候msn便很方便了.
而且..某程度對新相識的人..問對方拎msn總比電話號碼來得易開口.

我也是sms怪..也試過比朋友罵不聽電話.
不知怎的..我可能患了電話恐懼症..
見到家中來電..我會馬上聽..因為怕有什麼事..但其他人的電話..就算很閒..也不想直接對話.
sms很好.不怕阻礙對方,可等對方有時間才覆.
但其實sms是拉遠了人與人的距離.

梁巔巔 said...

Hello~~~~ Beautiful Dora's pretty friends! How are you?

My name is Liang Din Din! Nice to meet you!!!!!!

www.victorvictor.blogspot.com <--- WELCOME!!!!!!!! :D

Heee heeee~

Anonymous said...

哈哈,很典型的女人﹗睇你地一班人的生活趣記很開心的,mad dog,今日袋左眉鉗未呀?

btw,我用sms多過傾電話,好方便﹗唔知會唔會少d幅射呢?

LDD,唔該唔好賣廣告﹗叫mad dog收你錢架﹗人地唔寄信,唔要郵筒﹗

各位mad dog姐的朋友,我係啤啤熊呀,暫時未有blog,有無筍盤介紹呀?

注意:我係靚女,呵呵呵﹗問你怕未梁巔巔﹗

mad dog said...

abby: 我未至於怕接電話, 只不過無心機講電話, 從來好少煲電話粥. 同你一樣, 屋企人既電話一定接, 怕有事丫麻. 至於sms是否"拉遠了人與人的距離", 都未必丫, 起碼過時過節有D溫馨sms都幾開心.

LDD: 拿, 你又黎啦, 我D friend講廣東話, 亦識睇中文, 唔洗無拿拿打英文架... :) 佢地話: "梁巔巔係咪女人黎架???"

啤啤熊: 你好犀利呀, "眉鉗"都識寫!!! 我諗左好耐都諗唔到個"鉗"字呀, 等我一陣改番先. 我D friend有"筍盤"都留番俾佢地自己啦, LDD, 有無好介紹俾我班好姊妹呀??? :)

Anonymous said...

"唔洗無拿拿打英文架"--->上次佢同你老公介紹自己咪又老外上身,狂"up"英文,可能梁巔巔唔識用中文自我介紹,怕人聽見"人如其名"以為"梁癲癲"...

"梁巔巔係咪女人黎架???"--->成個女人咁,婆婆媽媽...

aulina said...

heeee... 三字出頭仲有咁大班好朋友好開心哦!

我星期天才找到二千零二條白頭髮哦,是小肥給我拿住才能把它們清除呢!(短髮很難捉住的!)

有人說用不用messaging是年齡/心態的分野,六位姐姐看了要嬲哦,有說是年輕(After Digital, A.D.)一代才用SMS,而年紀較長的(Before computer, B.C.)才用電郵/電話的... 我也是BC喇!

mad dog said...

啤啤熊: haha.

aulina: 你唔用sms咩? 但你打機喎... 我D aunties五十有多都識send sms俾我地, 係我媽唔識打咋, 佢都識睇. 我地成日發現D白頭髮係一兩寸好難拔果種, 所以用眉鉗先拔到. 喂我大你兩年, 但我係AD喎. 我同老公, 家姐等都鍾意用sms, 方便快捷又溫馨.

Anonymous said...

我個service plan冇包嘛!兩個傻人都成日對住電腦,屋企人都係,駛乜sms丫!

我有冇講過史前時代,我有份做手機個中文輸入技術r&d呀?

mad dog said...

"我有份做手機個中文輸入技術r&d呀?" 記得, 所以點解唔用呢.

梁巔巔 said...

"拿, 你又黎啦, 我D friend講廣東話, 亦識睇中文, 唔洗無拿拿打英文架... :) 佢地話: "梁巔巔係咪女人黎架???"

"唔洗無拿拿打英文架"--->上次佢同你老公介紹自己咪又老外上身,狂"up"英文,可能梁巔巔唔識用中文自我介紹,怕人聽見"人如其名"以為"梁癲癲"..."

再嘈再圍剿喎, 喎下次寫台語吖嗱!

柯蓮娜:

"我有份做手機個中文輸入技術r&d呀?"

勁 ar ha!

Anonymous said...

你只係選擇性煲電話粥姐!

Boss

mad dog said...

老闆: 唔好亂講喎, 我真係好少煲電話粥架.