Pages

Monday, February 05, 2007

25種令男/女人心動的禮物

剛在書店看到這兩本書, 當然不會買來看了, 駐足看了一會, 反倒想到應該放上這兒作話題. 首先當然看看哪25種禮物令女人心動吧(博客來書籍館):


1. 玫瑰:相約浪漫的愛情 -- OK啦, 我比較喜歡鬱金香
2. 絲巾:永遠飄在心中的愛 -- 普通啦
3. 戒指:裝載一生的承諾 -- 這個當然啦
4. 書:細細品讀的風情 -- 最難忘一次是情人節收到聖經一本
5. 寵物:貼心忠誠伴寂寞 -- 咪攪我
6. 絨毛玩具:擁在懷裡的溫暖 -- 都鍾意架, 我到宜家都鍾意, 不過好耐無收啦
7. 手提袋:讓我永遠跟隨你 -- 緊係要啦, 多多唔拘
8. MP3:心舞飛揚伴歌行 -- 好少周街聽歌, 無所謂
9. 化妝品:畫出花樣年華 -- 好少男人識買架喎
10. 披肩:演繹雍容華貴的風情 -- 都OK既
11. 鏡子:紅顏青絲兩相宜 -- 嘩, 邊個夠膽送? 唔通暗示女方唔夠靚?!
12. 玉飾:溫香暖潤在心頭 -- 咁"娘"!
13. 巧克力:永遠的甜蜜感覺 -- SURE!
14. 旅行:一起走過千山萬水 -- Perfect!
15. 茶:品茶如品人 -- 唔"好"喎
16. 高跟鞋:女人的驕傲與自豪 -- 緊係好啦, 不過要自己揀架喎
17. 房子:給愛找個家 -- 仲洗問, 我諗無女人唔想囉!
18. 香水:聞香識女人 -- my favorite! 不過亦唔係個個男人曉揀
19. 情詩:那無法抗拒的魔力 -- 無緣識到D咁識冧人既男人, 除左我老豆 (佢以前寫過下野架!)
20. 筆記型電腦:E時代的秘密武器 -- 都好喎
21. 手錶:讓愛與時間共舞 -- 嘩, 想呀 (唉, 講到我好貪心咁...)
22. 寢具:幸福就在身邊 -- 一般啦, 家庭用品野, 唔係太浪漫唧
23. 梳子:穿過萬縷柔情 -- 嘩, 做佢髮妻咁解呀?
24. 車:野性在風中張揚 -- 如果afford到, 個個女人都想啦
25. 皮草:溫滑如夢的柔情 -- 唔係好"恨", 且環保組織人士一定聲討我


25種令男人心動的禮物(博客來書籍館):


1. 領帶:愛在頸間纏繞 -- 送過, 不過人地自己想轉領帶個款, 要返shop去換囉
2. 襯衫:品味與自信的絕佳展現 -- 都送過
3. 名錶:讓光陰與愛同在 -- 暫時唔係太捨得買, 俾我個死黨鬧我
4. 皮帶:栓在腰間的氣宇非凡 -- 送過俾老豆囉, 係我第一份暑期工既錢買架, 幾有意義
5. 打火機:野性與溫情同在 -- 從未愛上吸煙的男人... 喔, 好似...
6. 手套:保暖我們的愛情 -- 未諗過喎
7. 皮夾:隨身攜帶的牽掛 -- 我識親D男人都唔鍾意揹/帶袋架喎
8. 名筆:獨有的名士風韻 -- 送俾D無咁親密既人適合D
9. 書:思考與智慧的累積 -- 好少愛上書蟲, 且睇書既野, 人人喜好唔同, 送過俾普通男性朋友既... E, 唔係喎, 好似... 唔響得呢處講...
10. 皮鞋:相愛就是一起走 -- 鞋鞋聲, 雖然都好似送過
11. 菸斗:一絲菸香一縷情 -- 未送過
12. 酒:紅著臉說LOVE -- 喜歡的男人都略愛喝酒, 經常買
13. 咖啡:濃情蜜意香滿心 -- 唔係個個男人鍾意
14. 茶:一道甘醇的風景線 -- 送過, 幾好既choice
15. 車:像風一樣馳騁 -- 嘩, 等我賺多D先, 不過最好佢自己買啦
16. 毛衣:穿上溫暖與柔情 -- 最多送既禮物
17. 刮鬍刀:刮去鬍渣,盡顯清爽 -- 幫佢刮, 一陣刮到出血點算?!
18. 牛仔褲:自由與率氣的最佳代表 -- 都買過喎
19. 香水:男人的氣味名片 -- 又有唧, 不過唔係個個男人都日日用架, 買一支有排用
20. 公事包:盛載男人事業的祕境 -- 唔興用
21. 太陽眼鏡:你的清涼我的愛 -- 要試過先買好D
22. 照相機:愛情與回憶並肩同行 -- 呢D野男人鍾意自己揀架
23. 音樂CD:隨音符跳動的愛情 -- good choice, 但要知佢鍾意邊類型歌喎
24. T恤:運動的青春活力 -- 太cheap, 旅行souvenir都可以既
25. 釣竿:享受閒適人生 -- 幾時有咁既閒情呀?

23 comments:

梁巔巔 said...

男人:

1, 2, 3, 4, 7, 9, 12, "15", 16, 18, 19 & 24~

正!

Yu said...

您好,看妳的blog都有一年多時間,現在才跟妳打招呼,會覺得很沒有禮貌嗎?

我想轉貼妳這編文章,請見諒我的冒昧,如有不便之處,我定當刪除,謝謝~!

yu

aulina said...

等我響我中文果邊開tag先,呢個好玩!heee...

mad dog said...

yu: u are welcome. :) 你幾時黎打個招呼甚至只係偶然探訪都無任歡迎!

aulina: 係啦, 幾搞笑. 不過呢種書就一定唔會買啦.

Anonymous said...

哈...咁mad dog你諗住收咩情人節禮物先?又會參考下果25種送比你另一半嗎?

LDD--->勁貪心

Anonymous said...

啤啤熊, 我諗今年既禮物可能又係愛心晚餐卦... :) 物輕情義重嘛! 買俾佢呀? 唔知喎...

Anonymous said...

愛心晚餐?好lum呀...好少男人肯煮野架﹗
羨慕死人..........
送個香吻--->"物輕情義重嘛" 呵呵呵

梁巔巔 said...

BEEEE~~~ BU~~~~~ BEEE~~~~ BU~~~~~ BEEEEE~~~~~~~ BU~~~

"upgrade/ customise template 之後, 點樣擺番D links同site meter tracking scripts上去,"

妳一定要將妳嘅 Templete 升級, 因為咁樣先可以好方便咁逐樣加番上去 Blog 度.

升級後, 妳入去 Templete, 揀第一格 "網頁元素", 然後再揀 "加入網頁元素", 最後再揀 "HTML/JavaScript", 將妳要加嘅嘢嘅 code 複製貼去就攪掂 (每加一樣重複做以上動作一次).

"同以前唔同唒, 唔知擺響邊. 試過都唔work... :( 宜家un-do upgrading... 激死."

放心! 到時嘅 Templete 會好溫馨 ga 喇! 任妳將 side bar 嘅各種項目好 easy 咁搬嚟搬去 (入面會教妳).

唔得再問啦~

^~

梁巔巔 said...

"LDD--->勁貪心"

直頭無厭吖!

Anonymous said...

啤啤熊: 因為佢老婆(me)一入廚房就變低能, 除整餅之外...

LDD: "網頁元素", 然後再揀 "加入網頁元素" --> 宜家呢部腦用eng 門呀, 即係咩呀?? :( 我頭先upgrade左都唔覺有呢D咩東東元素既... :(

梁巔巔 said...

吓?

......

Wait~

梁巔巔 said...

Okay~

網頁元素 = Page Elements (呢個喺 升級後嘅 Templete 第一格)

加入網頁元素 = Add a page element

aulina said...

LDD 你竟然用blogger用中門架?奇呀!

再唔得約過個時間一齊開窗打電話做啦!(不過都係返屋企先攪好d,冇咁stressful...)

梁巔巔 said...

我睇中文勁 ma~

^~

Anonymous said...

唉, 多謝各方友好教路, 死啦, 點解我咁"背"...?

梁巔巔 said...

"死啦, 點解我咁"背"...?"

未遲~

^~

notasyouthink said...

Wow, what a useful list! ^^
Upgrade your template lah!

Anonymous said...

我想收車呀...哈哈..肯送車的男人好感人.
唔係錢的問題(都有少少啦)..而係車是我而家最想要的東西. 一個男人能夠細心到留意到你所需. 他應該是真心愛你吧.(起碼目前那一刻是啦).
至於送禮.我送過手織頸巾.
呢份都好難得呀.
因為以後都不會再織了.

mad dog said...

LDD: thanks.

muggle: yes, it forced me to switch to new blogger...

abby: 頸巾買我就會, 手織, 就算我肯都唔會有人想帶囉...

imak said...

女人心動的禮物 - 26. 情歌一首: 都唔錯ga, 又唔洗錢!!

Anonymous said...

imak: 你指佢自己作曲填詞加唱埋你聽? 都幾冧!

Pinocchio said...

我最怕收香水,我覺得香水係好個人嘅野,由其係女友送嘅通常都係佢自己鍾意嘅味道,而唔係覺得o耑你,當每次係身上面聞到,感覺就似比人控制主咁...

mad dog said...

pinocchio: 哈你這樣說十分搞笑! :)