Pages

Wednesday, September 17, 2008

Becca

前陣子友人往澳洲公幹, 便順道叫她替我查看澳洲化妝品牌Becca在那邊價錢是否便宜一點. Becca在本港只有IFC的Lane Crawford有售. 然後發現, 由於澳元高企, 只有Luminous Skin Colour(tinted moisturizer)較香港便宜.

一向少用tinted moisturizer, 因為慣了用liquid foundation, 前者太薄, 用了等於沒用. 於是又被我擱在一旁數星期.
Stick Foundation

前兩天看電影前往IFC LC喝下午茶, 又順道去看看這支Stick Foundation, 最後都決定買了. LC咭有折, $405.

這兩天都試用了Luminous Skin Colour(color: sand)然後Stick Foundation(color: latte), 感覺不錯. 想必大家都會問: 這個好抑或YSL的PERFECT TOUCH Radiant Brush Foundation(文章)好. 唔. 各有各好吧. :)

YSL較濕潤, 不過其實我有點不喜歡那個掃的效果, 因為要用手指抹去掃痕. 所以近日改用Covermark那個非常好用的什麼聚脂sponge來上(YSL)妝.

而這個Becca系列, 持久度好像很不錯, 遮瑕度又非常好. 有少少"立", 或許冬天會更合適. 不過感覺上stick裝好像很快會用完, $405喎... 不知道夠用三個月嗎? YSL那支用了近半年了(仍未用完)!

12 comments:

素顏天使 said...

"Covermark 的聚脂 sponge"

我不知 Covermark 的這個 sponge 幾多錢, 但我用台灣永和三美人的 sponge 上妝/洗面, 質料都是那些聚脂的東東, 超好用, 只是 $3 塊.

mad dog said...

素顏: $3?!?!?!?!?!? :( 我上次買covermark foundation時一買買咗兩個sponge... $100 (for 2). :(

Anonymous said...

想告訴你我轉了新的網址http://chusherry.wordpress.com/
舊的已不用了,有空來看看呀!

mad dog said...

sherry: thanks! 也subscribe了!

素顏天使 said...

你要唔要試下? 我可以寄塊比你玩下, 因為我一買就買好多, 用污糟就掉, 唔洗洗. hee hee

i just double check, 應該係 HKD$4 塊, 都係超平, 好大塊的. 永和三美人 係台灣本土老牌, 果o的咩 Kevin 老師咩咩老師o的化妝師都好推薦, 我上濕粉全部都係用佢, 好貼. 洗面又得wor, 特別係洗 clay mask, 好好用.

mad dog said...

素顏: 咁正? 算啦, 費事麻煩你啦, 我仲有個covermark sponge未開添... $50... :(

Anonymous said...

YSL那個掃我也不喜歡用。現在我是先將粉底擠到手背上,再用手指塗抹上面。YSL 的Sales 也說很多客都不喜歡用那個掃。

"YSL那支用了近半年了(仍未用完)!">> 因為那支的份量其實
挺多的。

mad dog said...

xq: 係啦, 我其實唔太鍾意用手指, 之後又要化化吓妝洗手好煩. 所以用sponge上. 原來夕咁多客都唔鍾意... 我睇仲有排用. :)

Anonymous said...

你好~我看你的blog有一篇提到"Be grateful that God doesn't answer all your prayers." 我可以請問一下中文什麼意思嗎?

mad dog said...

anon: 那就是說, 即使神不應允每一個禱告都要感恩. 因為衪總有衪的意旨, 不應允都是為我們著想吧. :)

Anonymous said...

i used to wear full makeup when i was younger, had a feeling like all or nthg...

when i grew older i realized... hey my skin's still good, no obvious uneven tonality... maybe i dn't need foundation...

so for some time now i keep my brows neatly, wear mascara and eyeliner, put on a little blush... and lipbalm... then ready to go...

and be honest... tat suits me better for it's tooooo humid n hot in hk... haha

mad dog said...

peg peg: 我都希望皮膚可以無瑕只畫眼線出街... :)