Pages

Sunday, September 14, 2008

孩子的培育

我來寫這個題目是否有點奇怪.

沒什麼. 只是與友人談到現在的孩子們學這個學那個, 周身刀無張利.

就像我的甥女們, 學過兩種樂器又游泳又非洲鼓又畫畫又這又那. 太不專注一種興趣很難把專長發展得更好.

不過友人說, 周身刀無張利都好呀, 其實有多少人可以真的成名或把專長發展得最好?

她說正如國家奧運體操隊, 其實也有許多候選選手的, 她們都是非常出眾, 亦不是比不上被揀選的那些女孩子. 被揀選, 有許多因素.

對. 我國又有多少個李云迪多少個郎朗?

就讓孩子們快快樂樂享受童年吧.

13 comments:

Unknown said...

俾細路試多D野無壞。有D家長,覺得乜都學下,唔學死一樣,考唔倒八級就好晒錢,大多視興趣班做一種投資。周身生鏽刀好唔好,視乎你學果樣野既目的。

Anonymous said...

我小時候專注學畫畫,後來還是要讓路給數學……
所以其實學什麽都無所謂,小朋友喜歡,又enjoy 最要緊。 =)

Anonymous said...

只要他們不覺得累,又覺得好玩,喜歡學什麼就由得他們。

我小時候也參加各種課外活動,學不同的球類活動和體操,沒有人強迫之下學,又有益又開心。

aulina said...

講起嚟,我都係一事學無成類喎,同你姨甥女一定好啱傾!:P

mad dog said...

薯麥: 咁又係. 不過我就唔覺得要樣樣都考試囉, 成世咁多試考好慘.

cr: 你宜家畫畫掂嘛?

readandeat: 阿包最鍾意邊樣?

aulina: hahah, 俾你笑死.

Anonymous said...

現在家長"監"子女去學多樣東西,無非是想入名校吧!

mad dog said...

uncle ray: 不只入名校啊, 因為名不名也要學一大堆東西. 即使入了, 也要繼續... 慘...

Anonymous said...

我宜家淨係識得畫啲豬呀,狗呀,圓圈,交叉,三角形……咋……XD

mad dog said...

cr: :) hahaha. 我細個畫畫都好靚, 個個都諗住我會有所發展... 宜家又係唔多識畫. :P

Unknown said...

我老豆都係果D狂送我去學野既人。但正如我之前講過,佢無迫過我一定要樣樣學到8級,最重要係睇我中唔中意

mad dog said...

薯麥: 有機會學多啲嘢都幸福呀. 起碼多啲exposure. 我細個時要主動問老豆架, 太貴啦.

Unknown said...

我細個係主動話要去考試.....因為我身邊既同學真係好鬼成熟,細細個就知沙紙有幾重要。都真係好架,至少我依家做part time都多選擇d。

mad dog said...

薯麥: i c