Pages

Saturday, September 06, 2008

銀包

通常兩三年才換一次銀包. 亦通常都不是它爛了, 而是用厭了, 有點舊了.

不會放許多現金, 其實瑣碎東西卻多著, 尤其是ATM receipts. 積存一小疊才肯拿出來.

所以只喜歡買長型或大一點的銀包, 如這兩個款.奇奇怪怪的, 很少人會喜歡吧:這種明顯是男士才喜歡的: (把銀紙摺起來, 煩死!)這個Orla Kiely倒有點春夏feel.
你又喜歡哪種? LV? 身邊好像好些友人都一定曾擁有過一個或以上的LV wallet.

(Bottom four images from thisnext.com)

9 comments:

Anonymous said...

我用銀包用得好粗的,用到爛才換。我都冇乜錢,買個LV有鬼用咩。

mad dog said...

readandeat: Friday公司得閒? :)

愛美 said...

我從未有過LV銀包, 只買過一個LV手袋, 用了兩星期就被人入屋爆竊無左. 從此我知LV唔旺我 :)

虎茶 said...

講講下身邊真係好多人用LV銀包架喎. 我最近都好想買銀包呀, 有咩好介紹呢?

mad dog said...

愛美: 我都係, 只買過一個LV 手袋. 仲喺度, 不過無用. 兩星期就被人入屋爆竊真慘. 我只係N年前人生第一個貴袋Mandarina Duck用咗一個多月被人偷... 係學校添!

虎茶: 頭先都睇咗陣... 我都係鍾意啲款式簡單嘅... Miu Miu, Jil Sander or Marni. :)

Anonymous said...

I love the 2nd one, the black 'miumiu'! :-)

mad dog said...

echo: i love both miu miu. :)

imak said...

我從不喜歡LV, 就只用LV 銀包, 因為男裝款好長青好durable. 我現在用的一隻已經是十年前買, 外面還是很新!!! 中間時間用過不少其他牌子, 其中最不推介的是gucci, 皮很最易花, 一星期已經唔靚, 要買就買canvas, 但canvas 咁既價錢, 又好似唔值.

mad dog said...

imak: 十年都幾勁. 果日個friend先show俾我睇佢個ferragamo銀包用咗八年都仲得. 不過佢買咗好多都未用. gucci好多年前用過幾個, 都ok吖. 唔好買無紋果隻囉.