Pages

Monday, September 08, 2008

這樣的一天

都怪昨晚不知何故無聊地倒豎蔥式吹頭, 怎知今早頭髮實在"太漂亮了"!

偶然便會有這樣的一天, 早上實在趕得連化妝也沒時間, 然後發現想穿的衣服有點縐(其實都幾縐!). 然後有衝動把化妝品都一併帶走在的士上化, 又不知頭髮可以怎樣...

最後都極速又不草率地化好妝, 飛奔出門.

然後吃飯時在電梯見到自己的頭髮, 再加縐上衣, 立即跑去看有沒有減價上衣合心水, 可以即時更換! 頭髮, 沒辦法了, 唯有返到公司時扎起吧... :(

上衣, 沒有買. 現在, 扎了一條馬姐辮!

6 comments:

愛美 said...

我都試過(不止一次)趕上班後發覺著錯衫, 中午出外買過件即穿

Anonymous said...

我又唔算著錯, 係唔多好睇囉... :)

松尾 said...

我都有早上沒時間的經驗, 正常返工look就會變左學生四眼妹加無化妝... @.@

mad dog said...

松尾: hi! :) 學生四眼妹加無化妝... 我係唔容許自己咁走落街... :P 去睇醫生都戴黑超...

Anonymous said...

你可以帶cap帽嘛:)

mad dog said...

uncle ray: hahah! 戴cap帽返工? 你估我係intern呀?! :)