Pages

Monday, September 01, 2008

拖鞋

在家會穿兩對拖鞋.

一對是外出後回家時穿的. 一對是洗澡完穿的. 前者穿的時間較長. 後者其實每天才穿一兩小時.

和二姊無聊說起拖鞋, 她說其實一天裡穿的時間那麼多, 為什麼不買對好一點的. 她穿的好像都起碼數十元以上的.

上街的鞋我會捨得買好一點的. 家裡穿的, 我可以非常cheap. :) 偶然才買對數十元的日本拖.

今天剛買了一對日本的$19.9. 哈! 其實, 真的不太舒服... 一會睡時, 腳板可能有紋狀出現!

9 comments:

c.r said...

我响屋企都著住對birkenstock,我係咪有病架? :$

mad dog said...

cr: wow!!! 好貴嘅拖鞋呀!!!!!

c.r said...

on sale時買架~都唔會好貴。反而出街啲人字拖就係havaiana,平好多 :P

mad dog said...

cr: 又會調番轉嘅... :) Havaiana呢季的確好多款.

c.r said...

係呀,havaiana好多款,好靚。同埋時時有啲cross over,咁咪出街show off囉。:P

Anonymous said...

點解要著兩對呢?

你都好lady喎。

mad dog said...

cr: :) 香港好多地方都有得買呀.

uncle ray: 乾淨嘛.

愛美 said...

我也用兩對拖鞋的, 有一對是廚房專用的.

Anonymous said...

愛美: :)