Pages

Thursday, September 11, 2008

洗面步驟

買了Jurlique這支Balancing Cleansing Lotion. 雖說沒有醜陋的女人, 只有懶惰的女人. 不過早上趕頭趕命, 最怕連洗塊面都煩過人...

請看:

Shake before use. Apply sparingly to fingertips and massage over moistened face and décolletage. Remove with damp cotton pads and rinse thoroughly. Repeat as necessary.

我係好唔明, 點解最後都要用水沖洗, 做乜係都要用濕咗水嘅棉花抹完塊面先呢? 有無專家可以話我知個分別在哪???

第一二日我都無用綿花, 今朝就即管睬吓佢做足咁多個步驟...

13 comments:

Anonymous said...

沒用過。最後沖水是怕你洗得不乾淨??

其實我有一個疑問想問好耐,不是問你,是問大家,到底收縮水之類的液體有乜用?可否不用?

Anonymous said...

readandeat: 我諗落, 可能佢呢隻cleanser有少少卸妝功能,所以要用棉花... toner我唔敢唔用噃, 收縮毛孔噃, 一陣毛孔越來越大點算?! :)

mad dog said...

readandeat: 我意思係, 可以省略用棉花個步驟嗎?

Anonymous said...

我個人認為可以省略用棉花個步驟, 只要用清水洗乾淨張臉已很足夠,or用濕毛巾輕輕過水,一樣可以好乾淨~

Anonymous said...

haha, my flatmate is the store manager of the Julique store in Sydney, let me see if I can found out for you. :-)

Anonymous said...

如果用的潔膚產品有類似的用法時,我有時都會省去棉花的步驟。但話說回來,用棉花將大部分的潔膚品先抹去才再用清水洗,可以比較快洗得乾淨啊。

Tessa said...

我諗係因為用棉花洗會更乾淨~

不過我最想知道,呢支cleasing Lotion好用嗎?夠唔夠滋潤呢?? ^^

mad dog said...

karelian: 我都係咁諗, 太趕實在無時間攪咁多嘢.

echo: wow!!! good news! thanks a million!!!! :)

xq: 咁又係... :)

tessa: 應該係嘅... 我鍾意佢有lavender + rosewood味. 幾好咁, 唔乾又唔太油.

Meling Lam said...

這個product預算用來卸妝及卸防曬(Jurlique沒有其他的卸妝品),所以用濕棉花是抹去妝容,過水是用來肯定沒有油分殘留,一如其他Cleansing Milk的用法。

Meling Lam said...

readandeat> 是可以不用的。那是用來潔面後去黃、去角質以及即時平衝pH。可是近年已有護膚品趨勢是把toner+serum二合為一,大家在潔面後,潤面前只用那serum就夠了。

mad dog said...

meling: 唔該唒! :) 不過我要嚟朝早洗面都得呀呵...

Meling Lam said...

mad dog> 得呀!我把它放在娘家用,好好用呢!

mad dog said...

meling: thanks!! :)