Pages

Wednesday, September 10, 2008

The Edge of Love 美麗誘情

"The Edge of Love"在英國本來名為"The Best Time of Our Lives". 都是The Edge of Love較特別一點. 後者有點像1946年的"The Best Years of Our Lives"(黃金時代)了.

John Maybury執導, Sharman Macdonald編劇.

看前沒有怎麼聽過評語. 一點盛讚都沒有. 在網上訂票前還在思量, 訂此片好抑或喜劇"Made of Honor"好. 最後, 上了Rotten Tomatoes的網站一click. 就憑91%比12%, 我決定訂此片的門票.

接近兩小時的電影, 我倒滿意, 沒有悶場, 雖然亦不見什麼高潮疊起. 四個主要演員都交足戲. Keira Knightley(Vera Phillips)越來越像一顆星. 第一個鏡頭就是嬌艷的她在軍營中高歌, 很搶的一幕, 印象極深. 電影中多次被她的美艷迷倒, 都是淡妝的幾幕.一向對Sienna Miller(Caitlin)印象不佳, 尤其是因為她曾與靚仔Jude Law訂婚而又其貌不揚! 不過這次算是第一次留意到她的演技, 卻又不得不承認, 她演得不錯.

飾演詩人Dylan ThomasMatthew Rhys很會把Dylan那種潦倒又不可一世的性格演繹得令人信服. 有一雙會演戲的眼睛(不代表他英俊... )飾演Vera愛人William的Cillian Murphy, 我發現其實看了他多次演出, 演奸角最出色, 面孔特別, 有點俊俏又帶點神秘, 尤其是他的眼睛. 記得他在"The Dark Knight"(2008)及"Batman Begins"(2005)飾演的Scarecrow嗎? 我還看過他的"The Wind That Shakes the Barley"(2006), "Red Eye"(2005),"Girl with a Pearl Earring"(2003)及"Cold Mountain"(2003). 得承認越來越喜歡他. 雖然在此片戲份沒有其他三個角色多, 都有不錯的表現.
二次大戰的背景, 故事圍繞威爾斯詩人(真有其人)Dylan Thomas及他生命中兩個女人和另一男人. 可說是史詩式的愛情故事. 有友情, 愛情, 四角戀, 戰亂等等. 支節不多, 演員出色的演技加流暢的故事情節, 即使不太感動也算圓滿.

攝影也不錯. 很喜歡軍營那個圓形梯間的鏡頭(low shot), 不論是空鏡抑或Vera的腳步, 又或她獨自坐在梯間讀信, 都很有味道.

他們四個人的故事, 作為觀眾, 都會覺得, Vera有責任令關係不至那麼混亂. 當丈夫正在參戰時, 應該和好友Dylan及其太太Caitlin保持一點距離吧. 朝夕相對, 不出事才怪. 一切都可以避免. 那個詩人又的確太潦倒失敗了.

後記: 和兩位女性友人一起看的. 一位說"食飽飯無XX, 打仗就咪攪咁多嘢啦... "她給電影35分. 另一位則覺得劇情薄弱, 只圍繞三四個人混亂的關係及生活.

我會給電影75分.

IMDB連結

Rotten Tomatoes有91%好評

9 comments:

Anonymous said...

好喜歡Keira Knightley於Pride & Prejudice的角色。可是她最近實在太瘦了,肥番少少會仲靚~

Anonymous said...

我老覺得mad dog跟Keira Knightley的長相一定有異曲同工之妙~

mad dog said...

karelian: 我係竟然仲未睇Pride & Prejudice!

anon: 你好似唔知第幾次講呢句啦...

makuranososhi said...

HAHA! i like 35分友人的 comment 。我都覺套戲好懨悶,d 人係咁煲煙,煲煙同煲煙,想點?又覺得 kiera knightly 唔識做戲。

mad dog said...

makuranososhi: haha, 真係咁差? :)

Anonymous said...

呢套我最近都睇咗呀....我覺得幾好睇呀.....都唔係好差,如果係我,我會比80分,因為我喜歡兩個女主角呀.......

mad dog said...

kari: :) 都ok好睇啦

Anonymous said...

但係其實我都係唔明點解拍嗰段時間嘅戲時,一定要個個都食煙......其實我睇嗰時都唔會覺得好討厭,因為始終佢哋都係劇情需要,只係唔明點解lor,唔通嗰時d煙特別平特別in???

mad dog said...

kari: 我諗果個年代因好流行, 應該係根據歷史拍嘅.