Pages

Tuesday, September 23, 2008

慢熱

我是個慢熱的人. 和新相識的朋友需要一段時間才能熟絡.

共事的同事亦然.

今天某同事送我一件上衣. 她說是"貢品". 沒有再問詳情, 應該是某上司贈她的東西. 和這同事共事了超過十年. 從第一天認識她, 到現在她可以和我訴說其家事然後幾近流淚, 又送我小禮物, 需時... 原來要這麼久.

雖然未至於曾是敵人, 不過或許人與人之間, 尤其是工作上, 總有許多顧忌, 懷疑.

又, 我們都一起走過好些路.

2 comments:

Anonymous said...

我有時會覺得同同事做朋友,會有亦敵亦友嘅感覺,始終工作上係有一定嘅衝突,...但人始終係有感情嘅動物,接觸得多,自然有感情,但....心事都係留返non-office hours同朋友傾。

mad dog said...

miss yim san: right, 心事唔會同同事講, 可能咁啱講開忍唔住啦... :)