Pages

Tuesday, March 11, 2008

貫徹始終: YSL

繼早前第二次購買YSL化妝/護膚品後, 對此品牌的化妝/護膚品確實有不錯的評價. 兩星期前接到他們的電話去試化妝, 說有化妝師來了香港(相信真的是法國來的吧), 於是無無聊聊又去了一試. 不過他們沒有要求我買任何化妝品. 只是自己十分樂意繼續幫襯.

試了他們的foundation, 感覺不錯, 而晚上用的Clarins眼霜又剛好用完, 於是便添置了兩件YSL. 

PERFECT TOUCH Radiant Brush Foundation
這個要給它十分! 非常非常掂! 當天試化妝也不覺得. 昨天第一次用, 出外八小時, 三四小時在室外, 還在海邊吃晚飯. 一直都沒有補妝, 回家後, 臉上妝容近乎完好無缺, 實在有點驚訝!

最精彩是, 它的設計非常精緻, 就像掃油漆的把foundation掃上臉上, 有點按摩感覺, 不需掃太多, 效果已經十分不錯, 很貼面. 昨天更忘了塗base, 效果依然那樣滿意. 40ml才三百多, 物超所值! Honestly, 它比Chantecaille, Nars, Laura Mercier及Covermark更正!

差點看漏網上這句: Great for touch ups throughout the day. Wow! 那我要放在手袋了, 補妝也可以!

AGE EXPERT Age Defying Eye Creme
老啦, 眼部護理十分重要. 化妝小姐說晚上用這個較滋潤, 但又不會有油脂粒, 用了兩晚, 不錯. 好像四百多. 忘了實價, 我有九折, 兩件一共七百多.

19 comments:

Tessa said...

好抵喎~ 好想買添~
不過剛買了foundation及眼霜,等我用快d先~ :p

Anonymous said...

tessa: 你剛買咗邊隻??

Anonymous said...

我們上次去試妝,那個化妝師,使香港飛下來的。
比利時人,住在中環。
很搞笑的巧合。

Anonymous said...

*是

typo >.<

Anonymous said...

我都覺YSL既產品唔錯,有朋友之前極力推介,我唔敢亂轉,因為驚出事。遲D用完可以試下呢隻粉底。不過,家陣行高清,可能要小心D。

Anonymous said...

哈, 去海邊食飯,咁鬼浪漫。
你d生活幾爽呀
跳下舞,睇下戲,同另一半成日二人世界﹗

Tessa said...

係台灣時買左ORBIS防曬粉底

上星期買左Bio Essence 24K Bio-Gold抗黑眼圈

Anonymous said...

我也買了這個foundation,很貼面,夠保濕,效果確是不錯。

Anonymous said...

cr: 香港飛過去? 我無問我果位邊度飛嚟, 英文不絕正的黑人. 似法國來的吧.

啤啤: 高清化妝品其實得唔得??? 係咪厚到暈???
我啲生活邊夠你爽吖??? 賺錢買花戴. :)

tessa: 抗黑眼圈, 試完話我知效果!

閒趣: 呀, 都記得你上次講過用緊好多隻YSL! :) yeah!

myblahblahblah said...

我剛買了一 set armani 和 skin food bb cream... 好自然囉兩隻都. 等我下次試下 YSL...

Anonymous said...

myblahblahblah: Armani應該好正, 不過我唔係flawless, 所以要啲coverage多啲嘅foundation.

Anonymous said...

係呀,上次個基男英文好法國嘅accent架,我哋咪問佢邊度嚟嘅囉。
佢話:香港。
其實,佢係比利時人,住香港。

Anonymous said...

Haha I got a sample pack for it last year, but somehow it was a bit dry for my skin. Do you know why is that?

Anonymous said...

cr: i c.

echo: not sure. did u put on serum and moisterizer + base before the foundation?

admin said...

wa.... "正過Chantecaille"咁一定要試啦!
老實說我覺得Chantecaille已經好好,YSL仲平D!

mad dog said...

maki: Chantecaille好, 不過用完一支我無再買.

Anonymous said...

woww...that foundation sounds perfect!!!! wanna try!!!!

mad dog said...

kajie: it's a must-try!

notasyouthink said...

我在香港機場看到這YSL Brush Foundation,特地摸了摸 brush,真的很柔軟耶!
不過忘了看價錢。