Pages

Friday, March 14, 2008

週五幾句


找上面這幅相, 與下面幾句全無關係. 只是找相片時隨意拾來, 不錯的一張啊.

有些人經常掛在口邊說有許多朋友, 其實可能就只有很少朋友.

上班前"聽"著電視新聞, 頭條是某商場一女工清潔電梯時夾傷腳, 就知道這天沒什麼新聞. No news應該是good news吧.

常做夢. 小時候及成長期基本上每一晚都會做夢. 人老了, 少了一點. 一星期兩晚吧. 夢, 常常都反映了心底裡的憂慮. 那晚做的一個夢, 很明顯, 我對某情景仍然是非常非常抗拒的.

船到橋頭自然直. 這些年來都學曉了. 人, 不得不叫自己樂觀一點.

在twitter上你一言我一語, 有時令人一笑, 有時令人開心數秒, 有時又唔知好嬲定好笑. 網友pinocchio來了一篇"一切從 twitter 開始", 我又quote兩句昨天在twitter的無聊答嗲:
首先pinocchio說: 我最愛是冬天,如果沒有了,怎麼辦? 我是屬於冬天的
我便寫:
我生於夏天, 但愛秋冬
然後有兩位網友續說:
好多香港男仔會話: 我生於香港,但愛架妹
我生於窮苦人家,但想做二世祖。
我生於元朗,但想住何文田
~俾佢地激死!

還有數天便又放大假了! Blog不會不更新, 只會寫更多, 因為不會外遊, 電影節啊! 屆時便遊走於網路及電影場地之間, 舞都無時間跳啦!

其實, 我和你一起, 看了多少齣電影?
(又其實, 有機會和我一起看電影, 你知不知道你多有福嗎? ha!)

15 comments:

愛美 said...

與文無關, 不過真巧合,
今天的活動其中一個道具是紙飛機,
剛拿起來把玩了一會, 回座位上網就看見你的貼圖. HAHA

Anonymous said...

又有大假放!!!!!高層人員呀~~~~

Anonymous said...

愛美: 咁啱?

karelian: 我響度做得耐咋.

Tessa said...

嘩~ 咁我要日日追blog了~

Anonymous said...

tessa: 多謝哂! :)

Anonymous said...

can you write more about hair?
I love the previous posts about hair so much!!

Pinocchio said...

>好多香港男仔會話: 我生於香港,但愛架妹
我生於窮苦人家,但想做二世祖。

勁好笑...

另...你講嗰兩句點解我見唔到?

Anonymous said...

lydia: 好呀! 多謝支持! weekend諗到再寫呀吓.

pinocchio: 我講定網友講? 有喎... 你睇我果link咪會見囉.

Anonymous said...

I hope that we would have a chance to watch movie together. Maybe when I am in HK next time? :-)

Anonymous said...

我在twitter見到你的名字。看電影對我來說是奢侈(時間)的活動了。

mad dog said...

echo: :)

readandeat: 你可以睇碟嘛.

Pinocchio said...

我話你講嗰句,我响我個twitterfox冇見到...就連web都好似冇呀~

Anonymous said...

pinocchio: 我知, 有時twitter係咁...

DoA said...

不看此POST,也不知MD姐說愛秋冬有源故。

我認番自己個句,我係想做二世祖那個,雖然我也愛架妹,也想住何文田。

如果能做個有架妹服侍住在何文田的二世祖,那春夏秋冬都無所謂囉。

mad dog said...

dukeofa: ha! 我有解釋到架喺twitter度, 我話有人講開我先講嘛. 俾你笑死.