Pages

Monday, March 03, 2008

做唔到

昨天上一跳舞課, 熱身時導師要求大家做的一個動作竟然大部份人(昨天只有八九個人上課)都做到, 而我卻坐在地上哭笑不得!

一字馬(split)我做到, 不過是前及後方, 即左或右腳在前都可以, 向橫卻不能. 班中也不是人人都做到這個split. 但導師要求大家做的, 是坐在地上先擘大雙腿作大Y狀. 然後屁股維持在地上, 推前, 雙腿從自己的前方變了在兩側, 然後是後方! 嘩, 簡直是耍雜技! 實在驚訝怎麼好些人都輕而易舉?!

導師見狀叫未做到的再嘗試... 點試? 會進醫院嘛?! 哈哈! 最後我也忘了雙手要把自己抬起多高才完成... 亦好像只是得過且過... 嚇呆!
另一個高難度(對, 也只是熱身!), 就是下面這個... 不過雙手都在地上. 一樣, 一字馬我做到, 這個一字馬, my God... 在鏡子看看自己, 怎麼習舞多年也做不到?!(只是150度左右吧, 180是沒有可能) 把腿抬得高高的是否跳了廿年舞???!?!?!

10 comments:

Anonymous said...

你都幾犀利,一日可以寫3個或以上post...

Tessa said...

加油!

mad dog said...

missyr: 有時間又有嘢想講咪post到囉. :)

tessa: 哈! 好耐唔見你. 過嚟探吓你先!

Anonymous said...

嘩~幾勁,我只係識得直立行走咋,coordinate唔到~

aulina said...

咪就係類似動作令我放棄隻ballet workout碟囉!

Anonymous said...

cr: hahah!

aulina: ha! 做到一半都算係咁啦!

Donald Kwan said...

好彩我跳舞老師沒有叫我們做這些動作啫...

Anonymous said...

donald: 哈! 頭先響屋企試, 第一個好似差不多做到啦... 你跳咩舞??? :)

Donald Kwan said...

mad dog:

好似TVB DANCER跳那些MODERN JAZZ呀...

其實我唔識, 大家做乜我做乜, 我成鬼日都記唔到啲舞步架....

mad dog said...

donald: 哦, 原來你跳jazz! 我無jazz底, 呢堂係music theatre dance... 都幾大挑戰呀對我嚟講! :)