Pages

Sunday, March 16, 2008

幾段

兩個世界

喜歡把blog及facebook這兩個世界分開. 雖然當中也有看我blog的朋友同時又在我的facebook上, 都是現實生活認識的要好朋友, 但為數很少. Facebook上的朋友都是真正認識的, 但我從不會在fb上提及自己的blog. 就讓這兩個世界一直分開, 感覺更美好.

錯配

香港地, 許多東西都錯配. 今天乘車經過某區, 見到地舖的傢俬店, 裝潢及賣的傢俱就和樓上的住宅非常的不相襯. 又好像Elements附近的豪宅, 樓下就是溜冰場. 真想知道什麼人負擔得起千萬豪宅卻喜歡家的樓下是溜冰場. 錯配, 在香港俯拾皆是.

女人和她們的朋友

一已婚男性友人說, 多年來都留意到一個現象, 就是, 他認識好些漂亮女子, 永遠只會介紹其貌不揚的女性朋友給身邊的男士認識. 他說她們的目的就是, 永遠可以在男性友人前做其女皇. 真的嗎?



今天的舞蹈課跳了音樂劇"Hairspray", 很攪笑. 想起John Travolta就禁不住笑起來.

晚上看了Marie ChouinardOde to Love L.I.V.E., 繼上次看American Repertory Theatre的Orpheus X之後, 又一次看到以Orpheus和Eurydice的故事作主題的演出. 一個用舞蹈去描繪語言的演出. 感覺有點新鮮. 還有近乎沒有舞衣的舞者.

11 comments:

Anonymous said...

我以前寫網誌是寫給朋友看的,但發覺其實朋友不太看,寫了幾年就不寫了。現在這網誌是寫給不認識的人看的,知道這網誌的朋友很少。我覺得感覺很舒服。

Mugen C said...

同readandeat差唔多,真正的朋友很少看我個blog. 連無限嫂都很少睇我個blog!

fb嘛...朋友好像有很多,但要好的少之又少...

MC~

Anonymous said...

RYN:不熟悉的朋友是我好友的好朋友,他近日證實有Cancer,所以我好唔安樂~我好希望再一次見證有奇蹟出現。

imak said...

漂亮女子都介紹其貌不揚的女性朋友嗎? 我想這是其貌不揚而又單身者眾, 漂亮女子則廖廖可數, 仲有話明係漂亮洗鬼人介紹咩?

愛美 said...

兩個世界 - 我都係呀! 同你的情況完全一樣 ;)

女人和她們的朋友 - 都唔一定嘅, 我唔係其貌不揚, 我的靚女朋友都有介紹另一半比我識喎!
(hehe, 講笑, 不過實情是, 我身邊很多女性朋友都很漂亮, 不過我從不覺她們這樣. 我諗, 係唔夠信心的人才會咁做.)

Anonymous said...

原以為隱姓埋名無人知曉,最近發現世界很小,網絡與現實其實很近。有點可怕。

mad dog said...

readandeat: 係呀, 其實唔寫blog嘅人好少會鍾意睇blog. 雖然都有啲朋友日日捧場又話好鍾意睇, 不過唔多囉. 我由day one開始寫都係無諗住寫俾熟人睇, 所以感覺好好.

mugen c: 係啦, 身邊人未必成日會睇. 越熟越唔得閒睇. :)

karelian: i c. keep on praying.

imak: 咁又係.

愛美: 介紹另一半又唔同喎, 名花有主, 朋友唔會咁衰"hou"住. 係指一般男性朋友. 唔夠信心都係卦, 但想喺一眾男人面前做女皇都有可能.

cosmicrays: 係呀, 我好唔想俾某啲朋友知道自己個blog架, 知道咗都唔好俾我知.

Anonymous said...

有人fb上有幾千個“朋友”。我只有80個不到。相形見絀。
且,我玩fb,3個月後,立即厭倦。現在fb只是用來八卦別人的relationship status. :p

Anonymous said...

我岩岩相反,睇我blog既絕大多數都係自己識。唯一缺點就係可以講人壞話。

Anonymous said...

我岩岩相反,睇我blog既絕大多數都係自己識。唯一缺點就係唔可以講人壞話。

mad dog said...

cr: 我fb都唔多friends, 唔多主動add人.

lewis: 哈, 無得講人壞話, 咁咪開多個blog囉! :)