Pages

Saturday, March 08, 2008

兩種人

從一個人的習慣, 可以看到許多東西: 性格、喜好、優點、缺點 , 等等. 一般情況下, 很多時候就只有兩種人.

手機錄音上用的是自己的聲音 vs. 用那討厭的女人機械式的錄音聲音

即興 vs. 不即興

玩facebook vs. 不玩facebook

寫blog vs. 不寫blog

自我 vs. 為他人切想

化妝 vs. 不化妝

愛旅遊 vs. 不多旅遊

喜歡到戲院看電影 vs. 只愛煲碟

攤開哂自己 vs. 超級收埋

識煮嘢食 vs. 唔識煮嘢食

識跳舞 vs. 唔識跳舞

一味批評 vs. 褒貶有時

靚 vs. 唔靚

醒 vs. 唔醒

好命 vs. 爛命

如果你是屬於其中一種人, 想怎樣模仿/變成另一種人, 都是沒有可能.

9 comments:

阿瓦 said...

很喜歡照片中的兩張椅子,一橫一直,很特別的構圖,又很配合主題,妙啊!

阿瓦 said...

還有還有,就是連那兩個影子也美極了!

Anonymous said...

阿瓦: 我都好鍾意張相. (偷來的)

imak said...

另加: 懶 vs. 勤力

我是懶果隻, 真係好難變勤力ga!!!

Anonymous said...

唔知有冇中間路綫嘅?

Anonymous said...

巧同意!

mad dog said...

imak: 係噃. 因為我一向唔想認懶, 雖然我一定係... 所以無寫到.

cr: 以上情況係只有兩極, 無中間.

anon: thanks.

愛美 said...

我係:
被逼化妝(因為相差太遠)
靚(化左妝)
唔靚 (冇化妝)
^^

mad dog said...

愛美: 哈, 咁我都唔多接受到自己唔化妝時個樣. :)