Pages

Wednesday, March 12, 2008

髮飾

講開就唔好俾佢停. 嚟多篇有關頭髮. 不過都係啱長髮女士.

頭飾, 其實好少用. 不過睇到啲明星戴得咁靚, 都想擺上嚟介紹吓. 當然要化"衡"妝, 去飲咁款先適合戴啲咁靚咁貴重嘅頭飾啦.相片來源: handbag.com

7 comments:

Anonymous said...

我反而想講,香港好多OL好捨得好多錢買好多靚/貴/名衫鞋,又喜歡扮晒有品味時裝狂熱份子,但係平時見佢地,總係唔覺得佢地靚/型/有咩特別,甚至覺得佢地好唔整齊,歸根究底,係因為佢地忘記左個頭!妝maybe可以唔化,頭髮唔攪靚keep住來配合,係浪費晒d靚/貴/名衫鞋囉。

Anonymous said...

我喜歡第二同第三張既髮飾。

mad dog said...

pk_: 係呀! 我都覺好多女人捨得買衫買袋, 但剪個頭都唔捨得, 其實個頭都唔知幾緊要. 我就算幾想慳錢又或窮, 都至多買少件衫唔買名牌袋, 但頭髮依然去番我去開果間, 貴一貴都唔敢求其.

karelian: 1,2 &3我都鍾意.

Anonymous said...

沒有用頭飾的習慣。也因為一向不用,所以有時買了試用就總覺得不對勁,覺得自己很不順眼。

有時在街上看到人家有一把修飾整理得很好的頭髮時,會馬上對那人另眼相看,因為覺得好難得。

有些女士可能自己不懂打理頭髮,剪得再貴再好也沒用吧?頭髮確是值得花費多些的,因為you wear it everyday 嘛。

Anonymous said...

閒趣: 我宜家用緊個灣仔街邊買嘅$8 hair clip添... 好似sophia bush咁夾. :) 不過髮質差如我, 有時都唔易攪.

愛美 said...

剪功及美感真係好緊要同好難得,
所以我覺得髮型師都係藝術家.

mad dog said...

愛美: 髮型師當然係藝術家, 仲係識氹女人又受到女人氣嘅藝術家!