Pages

Monday, March 24, 2008

電話對話

A: 去邊呀? C啦

B: 啊好呀, 咁我宜家坐地鐵去啦

A: 哦, 定係D呀?

B: D呀, 都好呀... 邊度吖?

A: XXX囉... YYY嗰度好唔好吖?

B: YYY呀... 仲以為去ZZZ添...

A: ZZZ都得... 咁ZZZ囉... 不過我今日著得好肉酸...

B: 我今日都肉酸呀... 咁C啦

A: 好啦, C啦

7 comments:

Anonymous said...

不明,是暗語嗎?

mad dog said...

無噃.

lu said...

哈哈....這種事情是頗經常發生的.

然後我就會發晒脾氣咁啦 XD

Anonymous said...

受不了這種猶豫不決舉棋不定。像lu, 我會錳憎。

mad dog said...

lu & cosmicrays: 咁易發脾四??? :)

Anonymous said...

it happens, espeically conversation between women! haha...

mad dog said...

kajie: sometimes not just women... :)