Pages

Tuesday, March 04, 2008

唔鞋

多年來都習慣不會在正月買鞋, 唔好意頭嘛. 所以不單只新十五後仍處於"不買鞋"狀態, 是整個正月都不買, 只看.

雖不至於每個月都買鞋, 不過農曆年後的大減價有時真的太吸引, 一個不小心便會未過正月便失手. 看看月曆, 西曆三月八日才是農曆二月, 一早已記在心裡: 要買都要三八後呀!

週末到LC逛, 現在的皮鞋真的越來越昂貴. 一對名牌平底ballet flats, 可以$6700! 要有多少收入我才會考慮買一對$6700的皮鞋? 多年來從未買過三字頭的皮鞋.

意大利鞋, 都是二三千元的價位了... 二千元樓下的, 西班牙吧... 這數年(自從歐羅高企)已開始退而求其次, 無計.

暫時只想買對灰色粉紅邊的Converse及一對上班鞋. 等多一個星期吧.

在網上遊走一會, 找到一些shoe blogs:

Manolo's Shoe Blog
Shoe Blog
Shoes a Weblog
My Shoe Blog
ShoeHunting

對於Vogue經常的Most Wanted, 十件東西, 往往只有一件勉強吸引到我... 因為大部份都是明星才會穿的. 大家又對這隻most wanted鞋子有什麼看法? $945USD... 仲要係青BB... 第一時間只諗到Victoria Beckham.

21 comments:

c.r said...

wow~我也不知道買什麽鞋好,結果一氣買了3對converse。紅色,黑色,白色。
我亞爸以爲我準備劈炮唔撈走去賣鞋添……

aulina said...

6700我諗我就算賺67000一個月都唔會捨得買。鞋咋喎……

虎茶 said...

LC既鞋, 預左要減價一半或以上.
$6700 = $3350 (坦白講, 三千幾都未必捨得買)

Anonymous said...

cr: 暫時只得一對黑色converse. 果對灰色睇中好耐架啦, 不過諗住無黑色咁易襯... 都應該買. :)

aulina: 我諗十幾萬一個月都未必會肯買$6700一對鞋囉.

虎茶: $3350... 唔, 除非鍾意到暈又好耐無買嘢俾自己就可能會考慮.

Anonymous said...

I got a pair in white.
Used to have a pair in golden yellow but was the 'Chunk Taylor' style.

Anonymous said...

BTW, there is a guy in our church whom only wears Polo T-shirts, Levis Jeans and Coverse shoes. haha.

mad dog said...

echo: his "uniform" right? :)

Karelian said...

著converse夏天唔焗腳咩? 不過我見雜誌d Model襯得好好看~

Anonymous said...

karelian: 少少焗啦, 不過露腳趾一定要修甲加nail polish, 唔係日日都可以執得咁正嘛.

Anonymous said...

仲有幾日就可以買鞋,係時間買春天嘢啦...

不過早排行過,都無心水。

mad dog said...

啤: 無呀, 都係一對唔太高嘅黑色鞋返工咋...

Anonymous said...

LC已貴到離譜,我已退而求其次了!

Tessa said...

我著唔到converse, 著完會腳趾痛~ >.<

我想買鞋好耐, 但又揾唔到啱心水喎~

mad dog said...

kajie: 係啦, 都係euro囉.

tessa: 我會加鞋墊囉. casual鞋易買, 返工要慢慢搵, 始終著得最多, 要靚得嚟又舒服先得.

愛美 said...

我過左十五已經忍唔住買左啦, 銀色平底, 夏天可以襯好多野! hohoho ^^

Anonymous said...

愛美: 咁快? 忍唔到哩? 驚遲少少俾人買哂?

Tessa said...

我宜家返工都好casual,日日都波鞋咁濟,所以想轉下look,我著鞋好容易會損同起水卜,所以好難買鞋....:s

Anonymous said...

tessa: 咁慘... camper果啲好唔好啲呀?

Anonymous said...

Maddog, I am thinking to buy this shoes, what do you think?
http://store.puma.com/pumaUSStore/product.asp?catalog%5Fname=PumaUS&category%5Fname=WomensMotorsportFootwear&product%5Fid=34526701&productType=Footwear&mainCategory=Women&shopBy=style&siteid=1

mad dog said...

echo: 少買波鞋... 近期見LC, 比較會考慮Tiger... 你呢對都靚, 不過唔啱我. :)

Anonymous said...

Yes, I rarely buy sneakers as well, as I dont' wear sneakers much, that's why i am so hesitated.But I love it from the first sight!