Pages

Saturday, March 22, 2008

壞習慣

又一篇啟發自網友的文章. 是Uncle Ray的一篇壞習慣.

原諒我吧, 近日滿腦子都是電影, 可是看了九齣還未動筆寫點觀後感, 又怕悶壞大家.

說到壞習慣, 我真的有不少. 那天才被人投訴了兩句: "你真係大小姐嚟架, 返親屋企對鞋就咁除咗放響度, 擺好佢得唔得?! 我次次都幫你擺好... " 就像圖中的鞋子, 當然相片不是我的.

唔, 還有什麼壞習慣呢, 希望寫完大家不要太討厭我便好了:

出門最快也要25分鐘, 最好有近一小時.

週末最好不要催促我去這裡去那裡. 我喜歡hea. 我有自己的plan.

我喜歡吃好一點 (常有網友誤會, 說我奢侈... 又什麼高等XX 係你呀, 網友! :P ) 每個人的價值觀都不同, 有人喜歡用薪金的一大部份來買新衣, 或CD, 或玩具, 或心頭好如相機, 音響器材等等. 我不會. 一個月出外用膳使費有限, 即使常買化妝護膚品也不會每個月數千. 吃, 又不是天天酒店大餐. 對自己好一點是優點來的. 吃好一點, 這個是家父教的.

咬指甲. 不過近年來都戒了不少.

夜睡. 戒不了.

亂. 整張床都是衣服... 雜物超多. 因為我不喜歡丟棄東西... 信件又是多年才整理一次... 家及公司的案頭一樣都亂. 公司裡我的坐位報紙經常堆積如山.

惡. 喜歡罵人. 當然不是無理取鬧那種. 總是有理取鬧的. 戲院有人吃得大聲, 傾電話, 我都會仗義出聲罵人. Cold call電話又是喜歡令對方沒趣地掛線.

不喜歡主動找人. 不論電話, email, sms, 等等. 要找我, 最好sms或email或msn. 電話? 除非你是我的家人或我很愛你囉, 又或者我認識了你十年以上(真寸! :P). 否則, 不好意思, 我只歡迎sms/email/msn.

喜歡看電影(根本不是壞習慣吧). 電影節喪睇是我十多年來的習慣, 什麼人也要借歪. 又一樣, 除非你是我的家人或我很愛你囉... 認識了我廿年的朋友也被我推卻, 唔好意思.

情緒化. 這個是大部份女人的專長吧. 尤其是一個月一次的週期. 原諒我們吧, 又排X又戴X真的好慘.

暫時想到這些. 我是不是很討厭? :)

16 comments:

laichungleung said...

I think, I am not sure, Whoopi Goldberg once said, a woman is like a toilet that's constantly leaking.

Other that my wife, I don't think anybody calls me (okay, maybe once in a blue moon, someone may dial the wrong number and I got to chat with strangers), so I don't have your problem. In fact, I don't even need a cell phone. But I got one anyway.

mad dog said...

LCL: a toilet that's constantly leaking... that's mean... :( ha! anyway, u don't need a cell phone? it's important esp. in case of emergency boh.

imak said...

well... 壞到那裡呀? 你講既我都差不多中哂wor!

Anonymous said...

很多也只是女人的特質,不是壞習慣,而是專利了。

mad dog said...

imak: 唔係全部都寫得出嚟架嘛. :)

uncle ray: hahah! :) thanks!

Anonymous said...

其實大多數都唔係D乜壞習慣,除咗女人專利,亦係多拉姐真我,大情大聖嘅表現 : )

聽人講夜睡對身體不好,容易殘,我自己不夜睡倒不是因為對身體好不好嘅考慮,而係覺得夜睡並不比早睡好,夜睡夜起嘅生活並不比早睡早起嘅生活更精彩,但係有時睇網頁,唔經唔覺會睇到凌晨一兩點 : (
有時睇完網頁,諗住瞓覺,點知見到 RSS 上 多拉姐又更新了,又要睇埋佢,真係多得妳唔少,寫嘅速度仲快過我睇嘅速度 : (

不過,妳有幾喪睇電影阿,我近幾年每年平均觀影量都超過幾百部,06 年最癲,睇過接近 600 部電影,07 年都睇過 400 多部。(見多拉姐寸人,我都寸下妳先,哈哈)

mad dog said...

tourist: 我都寫少咗啦, 前兩年一睇完就寫, 今年睇咗九套先寫到一篇. 哈, 你當然喪睇過我好多啦. :) 600... 真係癲嘅. 無人投訴你咩??? ha!

Anonymous said...

亂.
惡.
喜歡看電影.
情緒化.

me too!

imak said...

you are right, 我還有點妄想,焦慮,燥狂,抑鬱.....

mad dog said...

雙子座男人: :)

imak: 偶然都無乜所謂啦. :)

愛美 said...

睇到你張相, 我家門口也差不多.

你的習慣, 我都中左大半, 所以一點都不壞 :P

Anonymous said...

愛美: 多謝安慰. :)

c.r said...

講到亂,我就一定係second to none嘅。試過旅行番到嚟兩個星期之後,出入間房,都係用跳嘅,因為冇定企。又唔想執,成間屋都係手信,報紙,週刊……
>,<

mad dog said...

cr: 兩星期都未執掂又係有少少誇噃... :)

Anonymous said...

女人就是女人:)有那些壞習慣也很平常啊!

我也很喜歡把鞋子亂掉...

至於每月的煩躁日子,跟你差不多,但我容易情緒超低落!好得人驚!

mad dog said...

kajie: 唔好俾自己成日超低落呀. :)