Pages

Monday, February 18, 2008

YSL Hydra Feel 日夜霜

繼上次去LC YSL counter失手之役買了一千二百多元的YSL Hydra Feel系列護膚品及其他化妝品之後, 家裡用的Clarins日霜及Ultraceuticals Ultra Moisturizer Cream都差不多用完, 於是決定入貨, 就再試這條line吧!

HYDRA FEEL Oil Free Fluid Moisturizer (SPF 15) (日間用)HYDRA FEEL Hydrating Water Creme Moisturizer (晚上用)用了數天, 效果不錯. 最重要是價錢一點也不昂貴. 兩支加起來(九折)都只是七百多. 當然塗日夜霜前都有用上次買下的那支Hydra Feel Super Hydrating Detoxifying Essence(精華). 更易上妝.

而一直還未用完的Nars Aqua Gel Hydrator(幾襟用!)依然是隔著來用, 是寶物來的!

許多人都認為, 護膚品牌要夠專, 什麼做慣時裝的品牌又攪護膚化妝產品的都不夠好, 我覺得未試過就切勿亂說. 不要忘記許多時裝界頂尖品牌的護膚品都是女士們的favorites, 不是因為名氣那麼簡單, 而是真的許多人試過都覺得好才有這麼多人追捧: Dior和YSL都是例子.

13 comments:

Carrie said...

嘩...睇到我好心動...

我仲想買YSL新出既French Nail Manicure Set呀~~~

aulina said...

請教:我用開一套幾好,三個steps,緊膚、精華同emulsion,精華用完,可唔可以唔補住淨係做一、三架?

虎茶 said...

價錢都算吸引.

mad dog said...

carrie: manicure添呀! :)

aulina: 可以. 不過天氣太乾就最好用精華噃.

虎茶: 係呀, 好抵!

Carrie said...

我驚下個去YSL出血既係我...

hydra feel, concealer同manicure都好想買...不過開始左用Aesop兩個星期...skincare都係忍下手先...

mad dog said...

carrie: 咁就用完手頭上嘅先去入貨啦, skincare我都好忍得手, 用完先買. :)

Anonymous said...

只用過YSL的化妝品未用過護膚品,或者可以一試喎。

mad dog said...

閒趣: 化妝品只係近來買咗concealer pens同pressed powder.

Anonymous said...

blush, mascara, concealer, lip stick, (liquid) eye liner 都用過。個blush 同eye liner 嘅色都好靚。

mascara就誇張d,係紫藍色,好靚,好似都幾好用。不過依家唔會再用個d色,只會用黑色。

Anonymous said...

閒趣: i c. :) 第日又試吓先.

c.r said...

哈哈,身為ysl vip嘅z小姐曾經買咗一支hydra feel俾我做生日禮物。除咗感動,我冇其他嘢講。

ysl嘅mascara都好掂!大家可以試下。不過自從chanel inimitable出咗,我又覺得inimitable好好…… 個blush又好cutie,自己有一個sponge架~啲nail polish又好靚……女人嘅錢,就係咁fing哂嘅。

哦~仲有!我幫襯開嘅一支ysl嘅instant pur 系列嘅exfoliant,超正架!!!
最後,嗰隻瘦身我覺得哦ok咋,冇好大效果,雖然我已經用咗2支了,但係日日都唔記得要搽,所以……:P

mad dog said...

cr: 多謝你啲tips! :) 記低先!

c.r said...

=)
有機會可以試下嗰隻exfoliant先~