Pages

Monday, February 25, 2008

我不是個電話人

從不喜歡傾電話. 多次被朋友投訴: 洗唔洗趕住收線呀?

除了留學那數年會多一點傾電話, 尤其長途電話外, 很少會見我煲電話粥.

看一看自己的手機記錄, 便一目瞭然.

Total dialled calls: 05:40:29
Total received calls: 12:52:44

這是自06年十月左右開始用這部手機計算. 看來都是人家打給我居多.

不過我卻可以在msn/電郵上滔滔不絕.

7 comments:

Ursus Maritimus said...

我也不大喜歡傾電話, 情度大概是會給女朋友投訴吧...

感覺上msn/e-mail和電話很不同, 電話的反應是很直接的, 而且多是單對單;msn就可以想淸楚後慢慢打字, 也可以同時和n個人傾

而且msn有個好處, 就是遇到不想/不知如何回應時一個表情符號或一個省略號便很易帶過, 甚至可以扮不在電腦前...

Anonymous said...

奇怪, 我還以為你是很愛聊的人:)

lu said...

那天上課,朋友打來,當然沒接到.

朋友留言說:"又無開電話?做乜你唔cut左你個number o者?"

-___-"

mad dog said...

fred: 我重視覺及感觀... 聽覺嘅溝通無咁正. :)

uncle ray: 愛聊, 不過不喜歡在電話上.

lu: hahah! :)

c.r said...

如果有人complain,我就同佢哋講,“唔係呀,我食腦嘅嘛,電話傾得多,分分鐘腦cancer架”……

mad dog said...

cr: 無計架, 性格使然, 我真係唔多鍾意傾電話.

c.r said...

嗯,幾understandable嘅。=)