Pages

Friday, February 29, 2008

得閒影張相: 是日晚餐

上次與七友晚飯, 有人說我一時又蘭桂芳high tea, 一時又酒店, 一時又蘇豪... 又叫我不要那麼大洗. 大花筒, 我不算吧. 因為她們也像大家, 常在我blog上看到許多美食, 我說, 當然是特別才貼上來嘛, 難度大孖樂又貼上來, 街頭燒賣又貼上來麼.

其實我也吃快餐和便宜實惠的小吃的, 只是沒有都拍照放上來吧.

是夜"無飯開", 去了美心買晚餐, 想了一會揀了這個韓式豬肉定食(連炒烏冬), 有泡菜又有人蔘雞湯, 才不過四十多. 另要多一杯紅棗桂圓茶.

人蔘雞湯頗味美, 豬肉飯的翠肉瓜不知是否有問題, 很苦. 豬肉飯及烏冬勉強合格.

紅棗桂圓茶, 因為掛住看"Medium", 涼了一點, 還可以.








真沒想到, 未寫這篇時, 去了鄰博一會, 驚見竟然都是快餐文! 比"Medium"更離奇!

5 comments:

aulina said...

都唔係真係咁奇之嘛。呢個SET4X,快餐嚟講好貴囉!!

mad dog said...

aulina: 有人蔘雞湯, 好大件架! 迷你雞一隻! 足料. 不過個飯/麵麻麻好食.

Anonymous said...

啤啤熊:睇落好大埋嘢, 你唔係食晒呀?

Anonymous said...

i mean 大堆食物

Anonymous said...

啤啤熊??? 食唔哂, 因為唔好食...