Pages

Friday, February 08, 2008

暗瘡

我們... 不是新浪網 :P起的題: 暗瘡, 我又玩...

青春期暗瘡從不是我的煩惱. 皮膚算不錯.

第一次有面部皮膚問題應該是大學時期, 為期數個月. 那個夏天又熱又乾, 氣溫升至37C, 一天沖三四次涼也試過. 因為冷氣不夠. 加上感情挫敗又處於混亂中, 或許荷爾蒙失調吧... 所以整個夏季都被暗瘡困擾.

記得那時流行那些白痴的TV sales廣告(As Seen On TV), 說某某品牌(只限電視上購買)的暗瘡藥如何強勁... 於是訂購了. 結果是令患處皮膚更乾, 一樣唔掂.

求學時期未開始有化妝習慣, 回想起來真慘. 惡劣的皮膚維持一整個學期. 直至聖誕假期回港, 兩個星期後, 皮膚自然痊癒, 十分神奇.

那時有同學更問我有什麼方法可以令皮膚這樣好轉過來, 我說我也不曉得.

自那次之後, 皮膚又回復到非常好的狀態... 直至近年. 唉...

不得不認老. 也怪自己太晚才睡, 又喜歡喝咖啡, 飲食習慣不太健康, 生果又不多... 腸胃又一向都不好... 其實自己是知道原因的. 所以暗瘡有時又回來突襲. 美容師說我那些不是暗瘡, 是皮脂炎... 詳情不太了解. 近來都開始勤點去做facial, 真不想被歲月摧殘得太快.

幸而世間有最偉大的發明 - 化妝品. 沒有了它們, 我的人生便變得可畏了...

4 comments:

Mugen C said...

TV sales廣告...

Proactive products? ;-)

People said once you're over 30yrs, you will no longer bothered by "暗瘡". IMO, they are bunch of lairs! :hitwall:

MC~

Anonymous said...

系羅,我都覺得你的生活習慣要改下!
Mrbibe

Tessa said...

咁啱既,我的青春期都係無暗瘡,係早幾年先何始有,有段時間仲多到要睇醫生,但都無用,最後食左一個星期調整荷爾蒙的藥(係俾更年期的女人食架...)先好番晒,宜家耐唔耐就有幾粒....

mad dog said...

mugen c: sigh...

bibe: :) 講就易...

tessa: 可能真係荷爾蒙問題... 更年期藥咁誇??