Pages

Tuesday, February 26, 2008

唔啱用

前兩天去購買洗頭水, 路經CWB的Origins地舖, 於是進去看看. 問售貨員哪隻適合曲髮用. 她介紹了這隻薑味的, 說用後頭髮不會"疊埋哂", 我問夠潤嗎, 她說如果想潤一點的可買桃味的護髮素. 不過我最後決定洗頭水和護髮素都要這個薑味的.
很喜歡它的香味, 很舒服.

但問題是, 我髮質屬乾性, 用了頭髮脆得不能相信... 心想, 頭髮會斷嗎??!?!?!?

雖然價錢一點也不昂貴, 只是$125一支左右, 但現在怎好呢? 轉贈?

12 comments:

nikita said...

好耐以前比sales 推薦買薄荷爽膚水, 佢話油面合用, 結果好"la", 用左一次就唔敢用, 枝野好似成二百幾. 可能我塊面唔夠油...-_-

mad dog said...

nikita: 咁最後丟咗佢???

虎茶 said...

唔好掉左佢呀. 太浪費!!! 送比朋友試下. 又或者問下家姐們有無興趣, 朋友同姐妹就係呢d時候幫手架嘛. hehehe.

Anonymous said...

虎茶: 不過又要曲髮又唔怕乾, 都無乜人啱...

c.r said...

俾你先生用啦。 XD

虎茶 said...

問下有無網友係呢種髮質. 係大家幫幫手既時候嘛.
好可惜, 我唔係曲髮!!

mad dog said...

cr: 要曲髮噃...

虎茶: 諗諗先...

愛美 said...

送比人啦!

Carrie said...

MD, guess you only used it for a few times. Truly happy to buy them from you. Drop me an email (唔駛唔好意思呀). ^^

Anonymous said...

愛美: right.

carrie: 我俾你吖! 唔好嘥咗佢. 下次見你俾你. 我用咗一次. :)

Carrie said...

Great! Thanks! 我都唔「婆婆媽媽」不過起碼俾我請你食個lunch/tea!^^

Anonymous said...

carrie: 咪客氣啦! :) 希望你啱用.