Pages

Sunday, February 24, 2008

呢咁hea

為咗佢, 今日呢哂hea!

琴晚揀戲揀到朝早6:00. 然後11:00am起身諗住上網訂飛... 然後趕住12:00左右出門口. 不過我都真係太睇得起個online booking system... 一個鐘內有乜可能可以成功攪掂, 另自己又可以出到門口吖...

入到個網enter哂所有想訂嘅電影... 一click, 乜原來係購票通咩今年???? 我個cityline password無用N年... retrieve出現問題... 想開個新account, 又唔知咩事攪唔到... 先前入嘅數十個film code無哂!!!!! 一拖再拖, 我唔想再磋跎喺個白癡site度... 於是臨崖勒馬, 熄咗部腦決定撲出街先!

於是將本booking folder, 兩個信封, 幾張草擬好嘅film list, 成堆放入個跳舞袋度, 飛身撲出去, 呀, 仲有去七仔買郵票... 時為12:45pm... 我好似1:00pm上堂囉...

既然要過海, 文化中心同大會堂, 我揀咗飛的去文化... 百多元... 多謝HKIFF... 好多年無試過親身去交form, 多年來唔係郵購就online, 未試過出事... 雖則上年好多人投訴, 我都算好彩嗰堆.

去到文化, 詢問處有兩位小姐, 非常仁慈. 相信佢地今日都見唔少狼狽影迷嘅樣...

"想請問交電影節嗰啲form係邊度?"

"呢度得架啦"

"好! 我宜家整理吓先!" 車程上成功填好form, 七七八八. 枱頭再細check... 真係呢咁hea. 然後見一男子遞form. 個職員一收到佢個信封就用個機打個時間上去, 好pro呀!!! (因為訂唔訂到飛都係睇你幾點交form... 先後有分)

成功交form... 希望工作人員睇到我啲字啦... 亦希望我無填錯嘢!

然後再打的去上堂... 今日午餐係四塊麥維他消化餅... 車上食. 打的去上堂再用七十多... 兩程夾埋兩舊水, 肉都痛埋! 另又喺車上再打去快達票訂埋會展幾場... phew!

同埋我堂yoga stretch遲咗大半堂囉! :(

揀咗咩電影? 今年真係癲... 唔想揀太多... 但揀完又篩選, 最後都破天荒地訂咗三十七套... 亦打算攞八日假去舒舒服服咁睇... 老細未批架, 當得咋... 廿日睇三十七齣, 無一日係唔洗睇... 我有無力呢其實???

My picks:

Galas 首映禮
Shall We Kiss? 吻下來, 豁出去
Gloss: The Director's Cut 超模夢

Gala Presentation 影迷嘉年華
The Home Song Stories 意
The Counterfeiters 偽術大師
Angel 華麗安琪兒
Once 一奏傾情
And When Did You Last See Your Father? 可曾記起父親
Before the Devil Knows You're Dead 賊兄弟連環劫
(I'm Not There, Into the Wild及Redacted最後決定唔睇住, 因為太多, 遲啲即使唔上都買到碟... )

Master Class 大師級
Nightwatching 林布蘭的夜巡
The Romance of Astrea and Celadon 牧羊人之戀
One Hundred Nails 一百口書釘
Elegy of Life 生命輓歌: 古典二重奏
It's a Free World 假自由之名
The Wind that Shakes the Barley 風吹麥動
Encounters at the End of the World 冰中漫行

Auteurs 作者風
My Winnipeg 故城風雪行
The Last Mistress 慾孽巴黎
You, the Living 人啊, 你為什麼
A Thousand Years of Good Prayers 千年善禱

Independent Blues 自主黑白道
Paranoid Park 迷幻公園

Indie Power 自主新潮
Shanghai Trance 迷樂上海

Global Vision 世界視野
The Tracey Fragments 翠絲的碎片人生
Erik Nietzsche the Early Years 少年尼采讀電影
Beneath the Rooftops of Paris 巴黎屋簷下
My Brother is an Only Child 紅與黑
In the City of Sylvia 尋她千百度

Israeli Cinema 以色列新形勢
The Band's Visit 警察樂隊來訪時
The Secrets 密禱

Czech Cinema 捷克青春夢
I Served the King of England 英皇御准: 侍應回憶
Loners 迷失的波希米亞

Midnight Heat 我愛午夜長
The Story of Richard O.

Filmmakers and Filmmaking 影人影事
Lynch 大衛連治
Man of Cinema: Pierre Rissient 影展玩家
Spielberg on Spielberg 史匹堡話史匹堡

Reality Bites 真的假不了
GLASS: A Portrait of Philip in Twelve Parts 格拉斯十二樂章
Lagerfeld Confidential Lagerfeld機密檔案
Zoo 戀馬人

21 comments:

Anonymous said...

今年想買 pass ,但係會唔會好易滿座,反而睇唔到呢?

mad dog said...

VIP $4200太誇張. 但影癡pass又未必場場睇到... 唔多化算... 不過訂得多其實都好貴.

Anonymous said...

邊個想知到Mad Dog真身 , 只要去呢三十七齣戲嘅散場,用 DV 影低所有離院人嘅樣,之後比較吓十齣八齣嘅人 ,就會見都邊個係 Mad Dog

題示:Mad Dog係一個肥佬!

墮天使 - 祥 said...

哇!好誇張哦,廿日睇三十七齣,到最後會不會搞亂劇情的?

mad dog said...

eeeason: 咪低B啦, 齣齣兩三場, 邊個會咁無聊, 都有bloggers見過我啦, 係人都知我係女的. (你睇我個blog日子淺啦eeeason!)

墮天使: 我只擔心力有不遞...

c.r said...

嘩~羡慕死人咩~
咁多齣戲,我睇過angel咋~
enjoy ur films! =)

mad dog said...

cr: 你嗰邊可能今年遲啲都上啦.

Anonymous said...

除左個影迷嘉年華~其他我同你CHOOSE的野都好唔同~~

mad dog said...

coffee: 竟然? 我地好多時啲taste都似架噃... :)

up3up4 said...

哈哈!
1,賊兄弟連環劫 2,警察樂隊來訪時
我都訂左呢兩套!
星期日一早上網訂,有好幾套都已經full左!係米痴左線!!!

Anonymous said...

係~真奇怪~~
哈~不過到時睇完我地可以互相推介~~

mad dog said...

up3up4: 希望我訂嘅都ok啦.

coffee: 係呀, 你估你寫到幾多篇??? :) 我都懷疑我有無可能寫到37篇... ha!

Anonymous said...

我寫到一半都要還神~~~
d時間又多又密~~寫得來又睇唔切~哈~

所以睇左先要緊~~~
我連之前個d都未寫....well~

mad dog said...

coffee: 緊係啦, 你睇咁多! :)

Anonymous said...

哈~舊年冇得睇~今年寧瀉狼~
:P

mad dog said...

coffee: 補番咁話. :)

Anonymous said...

首次留言,多多指教!

嘩,勁呀,三十幾套!我訂左14套已經覺得自己好似好過份咁。知道你的選擇後,我既罪疚感冇晒!哈哈~~~講笑,nice to meet you~

Eric Spanner said...

一樣呢咁hea,你睇我今日先來連你呢篇就知啦!連結位:
http://www.hkifflink.net/2008/02/29/1339/

再多謝你舊年出力支持,希望今年大家睇得暢快!

mad dog said...

講古佬: ha! 我十多年嚟通常都係廿齣內, 上年買廿套, 送兩場, 變咗睇廿二... 今年唔知咩事, 好似真係好多正片, 所以再癲多啲... 攞假盡慶呀! :)

Eric: 咪客氣! 多謝哂你地就真, 好感激一直有你咁落力堅持, 大家先有得交流, 多謝多謝! 我今年自私啲, 齋睇同寫吓... :)

v said...

don't watch I'm not there!
扮晒野呃錢!
如果要睇cate, 我勸你遲一個鐘入場
^^

mad dog said...

v: 哈! 你越咁講我越要去睇! 上正場先啦. :)