Pages

Wednesday, February 27, 2008

唔同命

是晚跳舞課後, 一日本同學說要和老師說再見, 因為她要去上海生活, 沒有機會再來上課了.

一會見到她, 兩眼紅紅的, 用紙巾拭淚. 大家都問她詳情. 原來她要跟丈夫到上海, 一個她從未生活過, 又一個朋友也沒有的地方. 她捨不得老師和芭蕾舞課.

在電梯間, 我對她說, 上海也有芭蕾舞課上吧. 她點頭.

然後我想, 許多人都真的嫁雞隨雞, 要跑去遠一遠也欣然接受. 她們都很勇敢. 又或, 他們夫妻關係都好得要命.

很難想像我可以為一個人而離開自已喜歡的地方, 所有家人都在的地方.

我應該沒有機會再在課上見到這位同學, 臨走時, 我對她說: Have a happy life in Shanghai!

21 comments:

Anonymous said...

那時在北京跟人家去Bible study,成個study group都是女人,都是丈夫被公司派駐到北京她們跟著去的。全都是學士、碩士,但在北京就全都待在家中沒有了自己的事業,很浪費啊。

Anonymous said...

我很迫這種漂迫的生活.

Anonymous said...

是怕才對...

mad dog said...

閒趣: 女人真偉大!

uncle ray: 你估如果你咁走嚟走去, 你另一半肯唔肯跟你走??? :)

Anonymous said...

嫁雞隨雞可以,條件是妥善安頓父母生活,或者帶著父母一起走,否則免談。

mad dog said...

cosmicrays: 你肯父母都未必肯搬.

Anonymous said...

中台澳、東南亞、美加以外地區就難D。

虎茶 said...

有家庭又真係唔同既. 但係我覺得另一半有機會去新環境. 應該支持既.

mad dog said...

cosmicrays: 個日本同學嚟完香港又要重新適應上海, 你都咪話唔難接受.

虎茶: 你係個好女人. :)

c.r said...

不過上海大把日本人,應該唔使太驚……
只不過……上海比較難適應啲……

mad dog said...

cr: 唔知上海多唔多日本人呢?

c.r said...

上海勁多日本人,聽講,係上海居住嘅外國人,以日本人最多,跟住係德國佬,第三先係美國人。

Anonymous said...

內地確是難以適應,上海應算是很好的了。那時在北京真是怕怕。

c.r said...

我有個friend去咗北京嘅DBS返工。嗰度勁乾燥,日日mask都冇用……

mad dog said...

cr: i see. 咁佢應該唔難適應啦. 日日敷mask咪好"溶"?

閒趣: 無坶過上海添. 啲人係咪好寸?

Anonymous said...

係呀,北京勁乾呀,那時也是天天敷面膜都照甩皮,完全無符呀。

上海d人我又唔覺好吋喎。反而北京有d人唔係吋而係好大陸,個d重難頂。

Anonymous said...

閒趣: 好大陸... 哈, 係咪預咗呢應該.

Anonymous said...

係我自己都不會過這生活。

mad dog said...

uncle ray: i c... 咁如果你另一半要你跟佢走呢??? 有無可能?

Karelian said...

所以我宜家學好鋼琴,咁萬一真係咁唔好彩嫁左仲要留係屋企的話,咁我就可以有好多細藝.得閒彈下琴,請埋學生返黎上堂都可以..呵~:P

mad dog said...

karelian: 哈, 好計劃! :)