Pages

Sunday, February 17, 2008

吶喊 + Boogie Woogie

繼上一次嘗過一課yoga stretch及Fosse後, 今天又去了上課.

Yoga stretch... 實在是十個痛. 想大叫了四十九次, 但奈何沒有人大叫, 怎可一個人叫出來?!

雖然我的flexibility算高, 大部份伸展動作都難不到我, 但由於每個pose都hold三至五分鐘, 而且平日都沒有機會伸展某些肌肉, 簡直痛不欲生!

不過我相信多練習, 痛楚應會減少.

上次跳過Fosse, 這課學的是Boogie Woogie, 又是笑餐飽!

下面就是Boogie Woogie的舞姿:

9 comments:

San Wen Ji said...

做yoga 不會痛的,over 了。要小心。

mad dog said...

san: 我想這不是一般的yoga, 是yoga stretch, 痛到爆...

San Wen Ji said...

不會啦!我上的就是這樣的課。

不過話說回來,我的導師是有自己的一套。不痛卻有好好的效果。

Anonymous said...

san: 其實可能我本身身體問題吧... 我一直都有睇physiotherapist. 肌肉好差好多毛病. 導師教好多唔同嘅yoga, 呢個class係講咗每個pose hold較耐時間, 幫助深層肌肉, 都有同學變哂樣... 但我可能幾個星期無上, 一返就痛死. 有啲pose真係扭麻花咁!

San Wen Ji said...

真的要小心點啦!yoga 是不會痛的。no pain no gain 在yoga 裡不work ga。

pose hold is more like Yin yoga

mad dog said...

San: 係呀係呀, 個class係話focus more on the Yin side of yoga. 我痛成咁點解呢??

San Wen Ji said...

你做得over 了,肌肉還沒有力量,很多poses 都做不到。勉強沒有幸福wo。做了也不是yoga,我的老師今天才教訓我們。

痛一兩日不痛就沒事,痛多過三日就可能肌肉受傷了。

Anonymous said...

肌肉還沒有力量... 相信係囉... 我肌肉好唔掂... :(

San Wen Ji said...

hehe...the course i am attending may fit u