Pages

Saturday, February 02, 2008

雜記

全世界最好數口係邊個? 答案係阿媽... 尤其是你今個月俾咗幾多佢... "計埋幫你唱利是錢嗰啲架?" ... "哦, 未... 唔記得... "

全世界數口最唔掂, 最無時間觀念係邊個? 答案係我... 竟然一直以為今日做完facial有時間趕過海上dance class... 原來記錯兼低B... 做完facial堂dance都差不多完啦...

今天看了老麥一個新的電視廣告, 故事中一母親帶著年幼兒子趕上不同的興趣班, 兒子永遠都是趕著這個忙著那個, 母親只顧催促, 完全不理會兒子享受與否... 最後當兒子見到M字店便拉拉母親手要進去... 而母親這回終沒有再催促他. "要走嗱?" "唔洗, 慢慢食!" 有點老土, 不過都蠻溫馨感人啊!

說今天有10C, 下午在近海的地方截的士, 又逢下雨, 等了許久見到三四輛"暫停載客"的, 最後要在寒風中等了近十分鐘, 那刻的感覺是, 這是北美冬天的零下五至十度囉!!! 真的! 我讀大學的地方冬天是會跌至零下四十度的(最凍的數天), 還有wind chill. 今天這個10C確實不簡單!

父母都是幽默的人, 尤其是父親. 所以我們三姊妹都遺傳了一點點. 今天太冷, 但驚見母親連續兩天都穿得很單薄外出, 勸她穿多點卻遭其冷言對待(係咪覺得有其母必有其女?!), 實在有點不忿氣... 於是寫個電話短訊給兩位姊姊:
it's f**king cold out there and your crazy mum just wears 2 layers and that green fleece!
一會兒, 大姊回覆:
maybe she's just fat enough (那時我剛做完facial, 一個人在電梯大堂大笑起來!)

大姊可能因感冒, 聲音沙啞到近乎啞了. 我順便問候了她. 之後她又sms我:
i just cannot speak. XXXX(她的女兒) ranked #3 in the whole P.X again.

我回覆:
wow, congrats to the bright chubby girl.

喜歡偉大的sms, 簡單方便, 對方儘管啞了也可以互相問候, 很溫馨!

Facial後才找吃的. 一條友, 對. 今天一個人過了大半天. 蠻寫意的. 如果不是這麼凍又下雨. 最好有人攬實我啦緊係!... =__= 下午差不多四時, 很想又吃個brunch, 一心已想好吃什麼... 跑了去喝杯熱騰騰的甜茶(回春堂是這樣寫的), 然後一直往上走, 飢寒交迫. 跑到餐廳時身已很暖, 還有點汗呢... 結果是, 一店都是人, 像開派對的樣子, 真沒趣. 沒有進去. 很怕一個人去滿室是人的地方吃東西. 我需要寧靜和空間.

怎樣好呢? 沒有egg benedict... 去哪裡呢? 沒理由求其一個雲吞麵或迥轉壽司又或pizza吧, 想了這麼久, 一定要吃蛋!!!!! 我要蛋!

幸而忽然醒起蘭桂芳有一地方有all day breakfast, 終於可以如願.

那地方晚上是bar, 日間有吃的, 很豐富多樣的食物. 店內只見兩桌客人(三名), 都是鬼佬. 電視播的是CNN及Sky News. 有egg benedict, 不過不是我一向愛吃的伴以smoked salmon... 那個有smoked salmon的是scrambled eggs. 問侍應可以幫我換個egg benedict麼, 她問了一會, 回來說可以. 不過最後那碟不太好吃, egg benedict有點難吃... 那個smoked salmon希望不會吃了肚痛吧!

餐廳有點寧靜, 很舒服. 忽然覺得我不但是個孤獨精, 還是個死鬼佬(不含貶意). 忘了一提, 這餐廳每個卡位都有個迷你jukebox可以隨意點歌的.

CNN 及 Sky News看完是MV... 最精彩是有Diana Ross和她的Upside Down!

那天在facebook上那個什麼"which toon are you?"裡發現原來小時候很喜歡看的小蜜蜂是有英文版的, 相信原版是英語吧. 就是Maya the Bee! 你們喜歡這個卡通嗎?

看了wiki, 原來最初是源自德國一攝影師(1924年), 後來日本來了個電視版. 原來如此!

差點忘了說說今天的收穫! 本想再看看鞋子, 又考慮買不買Juicy Couture那對像Converse但又有閃銀珠片仔的鞋子(不過太閃, 決定不買)... 又希望過年前再買一對上班鞋(其實星期四晚才買了一對超抵的leather boots!) 然後又看了一會大褸. 真的減得很抵啊! Marc Jacobs大褸減至二千多! MJ喎大佬! 不過都沒有買... 幾慳! 最後在HMV終於買了August Rush OST, Cat Power的"The Greatest"及"Step Up"DVD. 點都要有少少斬獲架啦!

HMV有一架都是tribute to Heath Ledger的影碟, 許多他生前的電影. 值得一看.

今天是有點長氣. 好了. 完.

15 comments:

Tessa said...

那個老麥廣告不是新的...

今天最底係8度...

今日我都send左個sms俾我最好的朋友~^^

有無去過奧卑利街的The Flying Pan食過呀?

mad dog said...

個廣告唔係新架??? Flying Pan, 以前去過幾次, 不過鍾意Brunch Club個feel多啲. :)

Anonymous said...

很開心讀到你這大長篇!

Anonymous said...

五: 點解? 因為好耐無寫咁多嘢?? :)

myblahblahblah said...

香港的是濕凍, 又沒有暖氣, 其實是全世界最凍的地方. 我今晚去了愉景灣食飯, 完全是自殺式行為.

愛美 said...

晚上去左深圳食飯, 走的時候口會噴煙, 不過又唔係想像中咁凍wor.

mad dog said...

愛美: 頭先響中環開口都噴煙呀!

Anonymous said...

小蜜蜂美宜

梁巔巔 said...

"今天是有點長氣."

三十幾歲快四十, 係咁~

Anonymous said...

雙子座男人: 美宜呀? 唔記得添!

Din: 未有耐四字! 頂你!

Anonymous said...

"maybe she's just fat enough"
我都大笑wor!女兒損老媽才可以咁絕核抵死兼好笑。:P

Anonymous said...

cosmicrays: 真係笑死架! 我大姊永遠有佢一套, 一絕!

Anonymous said...

"最好有人攬實我啦緊係!."--->中呀﹗我都係咁話﹗

"Marc Jacobs大褸減至二千多"----->等我又去睇下先﹗

我近排都失晒手,大出血...鬼咩, 一句"過年"就好似失常, 乜都買﹗尤其護膚加化妝品, 勁多新item...

我仲想買返工鞋, 同boots, 因為仲有幾日凍, 可以著...呵呵...

虎茶 said...

又凍又落雨又無暖氣如果再向北吹風, 應該會變雪條的.

mad dog said...

啤: :) 係呀, MJ勁減, 不過當然唔係件件正. 一句"過年"就好似失常, 係呀, 上次聖誕又係咁!
Boots買咗, 想買返工鞋, 呢兩日仲唔買就要等到三月啦(農曆二月)!

虎茶: 好彩呢兩日暖番少少!