Pages

Thursday, April 06, 2006

港島香格里拉酒店的tea buffet

昨天是第三次光顧港島香格里拉酒店的Cafe Too, 數年前和朋友們來吃過宵夜buffet, 之前亦試過普通下午茶, 這次和家人嚐試它的下午茶buffet, 時間是3:30-5:30pm, 成人$168, 小童$98.

準備出動前看到的

我的自選第一碟

第二碟

第三碟: Crepe with banana and melon, plus cream and nuts!

第四碟: 肥牛+魚片+芽菜+金菇+菜+豬骨湯底

最尾一碟: mini fruit tart and chestnut tart

其實我吃的也不多...

總括來說, 食物種類不算多, 熱盤選擇比較少, 甜品種類尚算適中, 沒有太大驚喜, 但以這個價錢來說, 已頗不錯(當然沒有生蠔或魚生/壽司等). 值得一讚是它的咖啡, 很香很好味!

5 comments:

Anonymous said...

I like the one from Kowloon Shangri-La more. That one is named "Cafe Kool".

mad dog said...

cafe kool? ha, tried lunch buffet there once, but forget the name lu...

aulina said...

你地兩位真係豪呀!

我都係終意焗下自家製曲奇多少少...

mad dog said...

sweet mum!

Anonymous said...

我都好鍾意食又好為食, 但係未去過shangri-la, 我都好恨去! 以前成日搵d好食既野食, 依家個銀包愈黎愈瘦, 所以要慳d喇 ... 不過都好開心可以係度傾下有咩好野食~

Eric Rohmer