Pages

Sunday, February 08, 2009

日記

1. yoga stretch, 兩星期無上, 好痛

2. 跳blues dance, 好好玩. 容易跳. 其實未學我都識跳.

3. 睇咗牡丹亭, 遲啲寫. 見到田生兩兄弟, 又見到好多舞界中人. 包括中學時的芭蕾舞導師及同學, 廿年無見我都認到佢地. 仲有唔同地方嘅舞蹈同學. 好多跳舞人.

4. 七友團拜, 有兩位收埋今年利是出年要派啦. 有禮物收. 晚飯地方見到郭生, 仲有好幾個保鏢.

5. 呢幾日聽咗好多次"與你常在".

6. 頭赤赤未好哂. 係咪條頸呢? 上星期六瞓咗十二小時累事.

7. 想剪頭髮, 聽日有無時間? 會睇The Curious Case of Benjamin Button.

8. 同七友聚至1:30am

9. 原來老闆一向有做facial.

10. 新拖鞋(三對)應該夠著到出年.

11. 今日收到帖.

12. Facebook上全是認識的友人, 好些卻從不會見面; 現實生活中常見面的, 卻不在facebook上.

13. 今日喺IFC見到周汶錡, 無想像中咁高, 可能只高我兩三寸. 又見到梁漢文, 瘦小. 老婆好白, 幾靚.

6 comments:

Anonymous said...

嘩,靚女,我好鐘意佢。

mad dog said...

uncle ray: 你鍾意周汶淇?!?!?!??! huh...

Anonymous said...

clarins 水份mask有套裝offer,抵買呀﹗
你得閒去睇睇啦...

btw,姓周果兩姊妹,好似都有5呎9架喎,高你2-3吋? 咁你咪有5呎6?都幾ok啦...

mad dog said...

anon: thanks for the info. i know who you are AGAIN... 周汶錡一定無5'9. 好多藝人都鍾意講大話.

Anonymous said...

佢幾好呀,不是嗎?

mad dog said...

uncle ray: 無, 整容樣啫. 你鍾意女人整容? :)